Українка поскаржилася на Monobank через блокування рахунку терміном до 60 днів. Як стверджується у скарзі на порталі "Мінфін", обмеження застосували через активне використання картки.
Клієнтка Monobank зазначила, що активно користувалася карткою до того моменту, поки її раптово не заблокували. У підтримці банку заявили, що обмеження запровадили для з'ясування інформації про отримані платежі.
"2 тижні тому Монобанк заблокував мій рахунок через активне користування їх карткою. Дізналась я про блокування, коли намагалася провести оплату", - поділилася клієнтка.
Як виявилося, причиною блокування став один із перекладів, який надійшов на карту українки. Жінка надала всі необхідні документи, що підтверджують законність коштів, проте їй заявили, що чекати все одно доведеться 60 днів. При цьому жодним чином не можна скористатися грошима.
"Я пояснила банку, що кошти на даний момент отримую виключно від родичів. Надала банку документи, які підтверджують дохід родича та рідство. Оператори сказали, що перевірка може тривати 60 днів і треба чекати. Вивести кошти з рахунку не можна, закрити рахунок і отримати кошти також не можна", – поскаржилася українка.
Фахівці Monobank пояснили, що перевіряють усі платежі, які зараховуються на картки клієнтів. Процедура проводиться відповідно до вимог НБУ.