"Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"
"Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"

"Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"

Клієнт ПриватБанку зіткнувся з неприємною ситуацією, його рахунок було заблоковано без попередження, що спричинило значні проблеми з веденням бізнесу.

Про це клієнт банку написав на спеціалізованому форумі "Мінфін".

Чоловік скаржиться, що через блокування він не зміг розрахуватися з постачальниками, а його магазин зазнав збитків через те, що клієнти не могли оплатити покупки.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

У банку пояснили, що діяли згідно з законодавством і нормами Нацбанку щодо фінансового моніторингу. Їхнім обов'язком є виявлення та блокування підозрілих операцій, щоб запобігти легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом.

Блокування рахунків в Україні може відбуватися з таких причин:

  • порушення правил фінансового моніторингу;

  • непроходження клієнтом ідентифікації;

  • відсутність операцій на рахунку протягом 12 місяців;

  • смерть клієнта;

  • невиконання клієнтом зобов'язань за договором;

  • ризик збитків для банку або його репутації;

  • обман з боку клієнта;

  • використання рахунку не за призначенням;

  • незаконна діяльність клієнта;

  • підозри в незаконних операціях.

Важливо зазначити, що банк зобов'язаний попередити клієнта про закриття рахунку письмово.

У даній ситуації банк запевнив, що фахівці додатково проаналізують ситуацію клієнта і повідомлять йому про результати.

Щоб уникнути подібних проблем, рекомендується уважно ознайомитися з правилами та умовами обслуговування в банку, а також дотримуватися вимог законодавства щодо фінансових операцій.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader