Король бездоріжжя: тест-драйв нового Ford Ranger Tremor
Король бездоріжжя: тест-драйв нового Ford Ranger Tremor

Король бездоріжжя: тест-драйв нового Ford Ranger Tremor

Новий Ford Ranger в Україні доступний у екстремальній позашляховій версії Tremor. Фокус випробував пікап як на асфальті, так і на бездоріжжі.

Важливість пікапів під час війни складно переоцінити. Вони трудяться в ЗСУ, їх використовують волонтери та спеціальні служби. Вони надійні, мають гарну прохідність та можуть перевезти. Не дивно, що попит на пікапи в Україні в останні роки різко виріс. Звісно ж, з’являються на ринку і свіжі моделі – такі, як Ford Ranger нового покоління, з яким вдалося познайомитися Фокусу.

Лінійку Ford Ranger поповнив позашляховий варіант Tremor
Фото: Тарас Брязгунов

Більший і брутальніший

Новий Ford Ranger виразніший на вигляд, аніж попередник. Його дизайн став більш брутальним і тепер пікап трохи схожий на старшого брата Ford F-150.

У авто високий капот, широка решітка радіатора, крупні фари, рельєфні боковини та масивні бампери. До того ж, новий Ford Ranger підріс у розмірах.

Пікап трохи більший за попередника
Фото: Тарас Брязгунов

Габарити Ford Ranger 2024:

  • довжина – 5370 мм;
  • ширина – 1949 мм;
  • висота – 1914 мм;
  • колісна база – 3270 мм.
У версії Tremor встановлено звичайні галогенні фари
Фото: Тарас Брязгунов
Ford Ranger Tremor отримав посилені підніжки
Фото: Тарас Брязгунов
17-дюймові диски "взуті" в позашляхові шини General Grabber
Фото: Тарас Брязгунов

Тестовий пікап Ford Ranger у версії Tremor одразу справляє враження потужного підкорювача бездоріжжя. Він обладнаний металічним захистом днища, посиленими алюмінієвими підніжками, дугами в кузові та величезними позашляховими шинами General Grabber розміром 265/70 R17, для яких знадобилися розширювачі арок. До того ж, його вирізняють чорні колісні диски та відсутність хромованого декору.

Важливо Шведський стиляга: тест-драйв електромобіля Volvo C40 Recharge

Салон Ford Ranger

У внутрішньому оздобленні Ford Ranger Tremor використані водостійкі матеріали і навіть підлога отримала спеціальне гумове покриття, яке не боїться вологи. Пластик місцями жорсткий, але зносостійкий. Велике кермо обшите штучною шкірою та має зручні напливи на ободі.

На центральній панелі встановлений великий портретний тачскрін
Фото: Тарас Брязгунов

Цифрову панель приладів можна налаштувати – змінити її графіку або вивести покази бортового комп’ютера чи іншу інформацію. Шрифт крупний, тому покази добре зчитуються.

Більшу частину центральної панелі Ford Ranger займає великий 10-дюймовий тачскрін портретного формату. Мультимедійна система SYNC 4 досить швидка, та й бездротовий Android Auto працює без проблем і зв’язок не розривається.

Покази цифрового щитка приладів добре зчитуються
Фото: Тарас Брязгунов
Конфігурацію панелі приладів можна змінювати
Фото: Тарас Брязгунов

У SYNC 4 відображаються позашляхові параметри на кшталт роботи повного приводу чи куту крену авто. Через меню можна регулювати й клімат, проте збережені й фізичні перемикачі, що дуже зручно – вони досить великі й ними можна користуватися на дотик.

Нижче знаходиться ніша з USB-роз’ємами. У салоні Ford Ranger вистачає відсіків для дрібних речей. У нього великі бардачок (з невеликою поличкою) та бокс в підлокітнику.

На центральному дисплеї відображається кут крену авто
Фото: Тарас Брязгунов
Бардачок доповнений невеликою поличкою
Фото: Тарас Брязгунов
Бокс у центральному підлокітнику великий і місткий
Фото: Тарас Брязгунов
Для задніх пасажирів встановлено розетку
Фото: Тарас Брязгунов

Наскільки місткий новий Ford Ranger

Потрапити на водійське місце допомагає ручка в стійці, адже посадка в Ford Ranger висока. Передні сидіння широкі, пружні та з достатньою боковою підтримкою. Передбачено й підігрів.

Діапазон регулювань керма та сидінь достатній і зручну позицію за кермом знаходжу швидко. Великі дзеркала та тоненькі стійки даху покращують оглядовість, встановлено й камеру заднього виду. Утім хотілося б камери по колу, адже довгий високий капот все ж обмежує огляд вперед.

Посадка за кермом дуже висока
Фото: Тарас Брязгунов
Другий ряд у Ford Ranger доволі просторий
Фото: Тарас Брязгунов

Другий ряд середньорозмірних пікапів часто не надто просторий, хоча в Ford Ranger місця для ніг і над головою в принципі достатньо. Хіба по центру не надто зручно через високий трансмісійний тунель. Задні крісла складаються, а ще під ними є приховані відсіки для дрібних речей. USB-портів тут немає, зате є розетка і вентиляційні дефлектори.

Вантажопідйомність Ford Ranger 2024 становить 942 кг, що є непоганим показником у цьому класі. Довжина вантажного кузова в чотири дверній версії складає 161 см. У ньому передбачені гаки для фіксації багажу, а оздоблення не боїться подряпин. За доплату можна встановити зсувну кришку-ролету. Є тут і розетки, причому можна підключати електроприводи та керувати ними з кабіни завдяки перемикачам на стелі.

Задні крісла пікапа можна скласти
Фото: Тарас Брязгунов
Під сидіннями другого ряду є невеликі відсіки
Фото: Тарас Брязгунов

Комплектація Ford Ranger Tremor

Пікап Ford Ranger Tremor оснащений двозонним клімат-контролем, парктроніком, датчиками світла та дощу, адаптивним круїз-контролем. Також у моделі досить багата комплектація з безпеки — 9 подушок, системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху та розпізнавання дорожніх знаків.

Є в лінійці й багатше оснащений варіант Limited із діодними фарами, безключовим доступом, підігрівом керма та електроприводом крісла водія.

Вантажопідйомність Ford Ranger Tremor — 942 кг
Фото: Тарас Брязгунов
За доплату доступна кришка-ролета
Фото: Тарас Брязгунов
У кузові встановлені розетки
Фото: Тарас Брязгунов

Тяговитий і еластичний — двигун Ford Ranger

Новий Ford Ranger Tremor пропонують виключно з 2,0-літровим бітурбодизелем потужністю 205 к. с. Двигун еластичний, та й на брак тяги скаржитися не доведеться – уже при 1720 об/хв доступний чималий крутний момент у 500 Н∙м. Цього вистачає, аби буксирувати 3,5-тонний причіп, та й обгін на трасі здійснюється невимушено.

Динаміка Ford Ranger – цілком достатня. Розгін до 100 км/год займає 10,5 с, а максимальна швидкість становить 180 км/год. Дизель, звісно, чути, хоча по-справжньому гучним він стає ближче до 3000 об/хв, а настільки сильно розкручувати низькооборотний мотор і не потрібно.

2,0-літровий бітурбодизель демонструє чималу тягу на низьких обертах
Фото: Тарас Брязгунов

До того ж, 10-ступінчастий автомат намагається тримати якнайменші обороти двигуна. Передачі перемикаються плавно, та й реакції в КПП адекватні.

Паспортна витрата пального становить 10,3 л/100 км. У нас вийшло 11,5-12,5 л на 100 км у місті та близько 10 л на 100 км на трасі і навіть на бездоріжжі витрата не перевищувала 13-13,3 л/100 км.

Ford Ranger Tremor демонструє чудову прохідність
Фото: Тарас Брязгунов

Проїде всюди

Ford Ranger Tremor створений для бездоріжжя. У його арсеналі – повний привід зі знижувальною передачею та блокування заднього диференціалу. До речі, є режим 4WD Auto, який дозволяє використовувати повний привід на мокрому чи слизькому асфальті та не боятися вивести з ладу трансмісію. У багатьох пікапів такої можливості нема.

До того ж, є режими для різних видів дорожного покриття (піску, болота чи каміння) позашляховий круїз-контроль Trail Control та система Trail Turn Assist, покликана зменшити діаметр повороту. Кліренс становить 261 мм, кут в’їзду – 32°, а з’їзду – 27°.

Довгохода посилена підвіска легко справляється з бездоріжжям
Фото: Тарас Брязгунов

Пікап Ford Ranger Tremor впевнено штурмує навіть складне бездоріжжя. Важке (2378 кг) авто не боїться глибокого піску і впевнено прокладає собі шлях, а ще воно може долати водні перешкоди глибиною до 826 мм.

Важливо Сімейний зореліт: тест-драйв нової Hyundai Sonata

Керованість Ford Ranger

Від рамного пікапа на великих позашляхових колесах не варто чекати захоплюючої керованості, хоча Ford Ranger Tremor маневреніший, ніж можна було б подумати – неповоротким авто не назвеш. Його кермо досить легке, хоча інформативності йому не вистачає.

Звичайно, пікап Ford Ranger Tremor досить відчутно трусить на нерівностях, а крени кузова суттєві, але цій довгоходій підвісці з посиленими амортизаторами Bilstein не страшна жодна яма на дорозі.

Кліренс Ford Ranger Tremor становить 261 мм
Фото: Тарас Брязгунов

На трасі на швидкості 120 км/год курсова стабільність непогана і траєкторію нечасто доводиться коригувати. У салоні досить тихо, лише шини дають про себе знати. Також варто відзначити, що важкому авто цілком вистачає його гальм.

Ціна Ford Ranger в Україні

Новий Ford Ranger 2024 стартує з 2 006 054 гривень, а варіант Tremor коштує 2 256 921 гривню. Це не найдешевше авто в цьому класі, хоча і є дещо дешевшим за основного конкурента на українському ринку – Toyota Hilux у позашляховій версії GR Sport.

Пікап оснащений повним приводом зі знижувальною передачею, блокуванням заднього диференціалу та набором електронних "помічників"
Фото: Тарас Брязгунов

Вердикт Фокуса

Стихія Ford Ranger Tremor — бездоріжжя, саме тут він якнайкраще розкриває свої можливості. До того ж, пікап може перевозити майже тонну вантажів. Це "робоча конячка", яка здатна витримати експлуатацію в суворих умовах і, водночас, має сучасну мультимедійну систему та набір технологій безпеки.

Плюси Ford Ranger Tremor:

  • чудова прохідність;
  • велика вантажопідйомність;
  • сучасна мультимедійна система.

Мінуси Ford Ranger Tremor:

  • не надто багата комплектація;
  • обмежена оглядовість.

Технічні характеристики Ford Ranger Tremor

Тип двигунадизельний з турбонаддувом
Кількість і розташування циліндрівR4
Об'єм двигуна1995
Потужність двигуна, к. с./об/хв205/3750
Обертальний момент, Нм/об/хв500/1720-2000
Коробка передач10-ступінчаста автоматична
Привідповний, що підключається
Споживання пального, л/100 км10,3
Макс. швидкість, км/год180
Розгін 0–100 км/год, с10,5
Об'єм паливного баку, л80
Важливо Позашляховий люкс: тест-драйв нового Jeep Grand Cherokee
Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader