Ілон Маск пояснив, через що «послав» матом рекламодавців минулого року та спробував пом’якшити свою позицію
Ілон Маск пояснив, через що «послав» матом рекламодавців минулого року та спробував пом’якшити свою позицію

Ілон Маск пояснив, через що «послав» матом рекламодавців минулого року та спробував пом’якшити свою позицію

Ілон Маск у середу спробував виправдати та пом’якшити свої слова «Go. F—. Yourself» до рекламодавців, які покинули X Twitter після його придбання мільярдером та зміни політики. Виявляється, він «послав» не всіх, а лише тих, хто хотів «цензури».

На рекламному фестивалі «Каннські леви» у Каннах, Франція, генеральний директор WPP Марк Рид запитав Маска, що він мав на увазі. Він відповів, що це було сказано на захист свободи слова і не стосувалося загалом рекламної індустрії.

«Це стосувалося не рекламодавців в цілому. Що стосується свободи слова, я вважаю, що важливо мати глобальну платформу свободи слова, де люди з широким діапазоном поглядів можуть висловлювати свої погляди. У деяких випадках були рекламодавці, які наполягали на цензурі. Ми збираємося підтримувати свободу слова, а не погоджуватись на цензуру за гроші, що, на мою думку, є правильним моральним рішенням. Зрештою… якщо нам доведеться робити вибір між цензурою і втратою грошей, [або] цензурою і грошима, або свободою слова і втратою грошей, ми виберемо друге», — відповів Маск.

Власник X Twitter цього тижня прилетів у Канни з метою запевнити рекламні групи та глобальні бренди у майбутньому X. До нього приєдналася Лінда Яккаріно, генеральний директор X і колишня голова глобальної реклами та партнерства в NBC Universal.

Нагадаємо, у листопаді Маск назвав антисемітську публікацію «фактичною правдою» — з того часу понад 100 брендів припинили рекламну співпрацю з його соцмережею. За оцінками The New York Times, компанія тоді могла втратити $75 млн. Пізніше Маск відвідав саміт DealBook 2023 у Нью-Йорку, де замість вибачень у грубій формі заявив, що рекламодавці, які припинятимуть рекламу на платформі, повинні піти з неї.

«Якщо хтось намагатиметься шантажувати мене рекламою, шантажувати грошима, то йдіть до біса. Йдіть на*уй. Це зрозуміло? Сподіваюся, так», — неочікувано заявив Маск і далі звернувся напряму до директора Disney Боба Айгера, який раніше виступав на цьому ж заході. «Гей, Боб, якщо ти в аудиторії‎».

Зараз Маск значною мірою «дав задню»:

«Звичайно, рекламодавці мають право з’являтися поруч із вмістом, який вони вважають сумісним із їхніми брендами. Але не круто наполягати на тому, що на платформах не може бути вмісту, з яким вони не згодні. Для того, щоб X був публічним майданчиком для світу, йому справді краще бути платформою вільного слова — це не означає, що люди можуть говорити незаконні речі; це свобода слова в рамках закону».

Справжнє відношення Ілона Маска до свободи слова можна побачити у коментарі, яким він закликає визнати український сайт Texty.org.ua терористичною організацією. Схоже, свободу слова повинні мати не всі.

Джерело: CNBC

 

Теги за темою
Ілон Маск
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader