Передавати показники лічильників українці зобов'язані щомісяця, але дуже важливо робити це правильно. Фахівці "Київтеплоенерго" поділилися інструкцією, яка убезпечить від будь-яких помилок.
Якщо споживач передав показники лічильника, а сума в платіжці все одно не відповідає рівню споживання, то, швидше за все, було допущено помилку.
Коли передавати показники
Нарахування у платіжці будуть коректними, якщо щомісяця та у встановлений термін передавати показники лічильників. Прийом даних від клієнтів "Київтеплоенерго" починається з 5 числа та триває до останнього дня поточного місяця.
Що буде, якщо не передати дані
Все просто – сума у платіжці може не виправдати очікувань.
"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - пояснюють споживачам.
Не передали показники й нарахували борг, що робити?
Якщо споживач не передавав показники більше трьох місяців, то у платіжках може виникнути справжня плутанина. У такому разі необхідно звернутись до Центру комунального сервісу, щоб скоригувати дані про споживання.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сума у платіжці не збігається з рівнем споживання: у YASNO розповіли, що робити.