![Величезний транспортер: в Японії придумали чим замінить водіїв-дальнобійників](https://thumbor.my.ua/hnpbqjzQkzhJtn_miXkwbybGM5I=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2Ff98ecfb33bb33a402c8b740f8e518ae6.jpg)
Величезний транспортер: в Японії придумали чим замінить водіїв-дальнобійників
Міністерство інфраструктури та транспорту Японії виступило з незвичайною пропозицією: замінити водіїв-дальнобійників 500-кілометровим стрічковим транспортером.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт SCMP, проблему дефіциту водіїв комерційних вантажівок у Японії вирішуватимуть нетривіальним способом. Ідею запозичили в гірничодобувній промисловості, в якій використовуються стрічкові вантажні транспортери, зокрема довжиною 23 км у префектурі Кочі або 100-кілометрова система для транспортування фосфату з віддаленої шахти в Західній Сахарі до найближчого порту.
Але у японців ціль набагато амбітніша – побудувати 500-кілометровий конвеєр між Токіо та Осакою. Проєкт, який отримав назву Autoflow-Road, включатиме надземні та підземні ділянки та зможе щодня доставляти стільки ж вантажів, скільки 25 тисяч водіїв-далекобійників.
Але його реалізація обійдеться в астрономічну суму. Наприклад, прокладку 10-кілометрового тунелю зараз оцінюють від 7 до 80 мільярдів єн (від 43 до 497 мільйонів доларів США). За планами будівництво величезного транспортера буде завершено до 2034 року.
Але іншого виходу у Міністерстві інфраструктури та транспорту Японії не бачать. Кількість водіїв, що займаються далекими перевезеннями, скоротиться на 36% протягом наступних шести років. Це призведе до того, що клієнти не отримають близько третини вантажів. Крім того, проєкт Autoflow-Road “не тільки допоможе розв’язати проблему логістики, але й допоможе зменшити викиди парникових газів”, каже міністр транспорту Тецуо Сайто.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)