УЗ розраховує на мільярдні прибутки від тарифної реформи вантажних перевезень
УЗ розраховує на мільярдні прибутки від тарифної реформи вантажних перевезень

УЗ розраховує на мільярдні прибутки від тарифної реформи вантажних перевезень

До кінця року модель тарифоутворення на перевезення вантажів, за якою "Укрзалізниця" працювала з 1997 року, може повністю змінитися, повідомив голова правління УЗ Євген Лященко.

Без цього кроку компанія не зможе закінчити рік з прибутком, зазначив він в інтерв’ю Forbes Ukraine.

За словами Лященка, на 2024 рік УЗ закладає не підвищення вантажних тарифів, а їх гармонізацію. "Це передбачає повну зміну моделі їхніх розрахунків. На сьогодні вона складається з тарифікації вантажів трьох різних класів, групи позакласних вантажів та 15 коефіцієнтів. І це не враховуючи окрему тарифікацію для перевезення порожніх вагонів", – пояснив СЕО УЗ.

Компанія планує значно спростити систему тарифоутворення, яка насьогодні складається з тарифікації вантажів трьох різних класів, групи позакласних вантажів та 15 коефіцієнтів. І це не враховуючи окрему тарифікацію для перевезення порожніх вагонів. Зокрема, серед пропозицій: єдиний тариф на порожні вагони та поділ за класами перевезень залежно від технології перевезення, а не від особливості продукту або бізнесу, який замовляє вагони УЗ.

"Це рішення давно назріло. Воно створить здорове підґрунтя для роботи "Укрзалізниці"", – додав Лященко.

Гармонізація тарифів може принести компанії додаткові 3-4 млрд до кінця року залежно від того, коли її погодить уряд, розраховує СЕО компанії. Для бізнесу витрати сумарно можуть зрости на приблизно 7%.

Усі товари для перевезення "Укрзалізницею" поділяють на чотири групи: І клас – руда, вугілля, цемент; ІІ клас – зернові, сира нафта; ІІІ клас – чорні метали, металобрухт та нафтопродукти; решта, в тому числі будівельні матеріали, – позакласні.

Джерело матеріала
loader
loader