У соцмережі «Інстаграм» переналаштували алгоритми. Відтепер на охоплення дописів впливає і те, скільки разів посилання на нього поширили в особистих повідомленнях. Про це повідомив генеральний директор «Інстаграму» Адам Моссері.
«Вигадуйте контент, яким користувачі захочуть поділитися з друзями. Поширення — один з найважливіших сигналів для ранжування, який ми використовуємо», — написав він.
За словами Моссері, зміна алгоритмів зумовлена тим, що користувачі соцмережі стали виявляти найбільшу активність саме у приватних переписках, у порівнянні із усіма іншими можливостями.
Надалі «Інстаграм» має намір розширювати функціоналу для тих видів контенту, який найчастіше поширюватимуть в особистих чатах. Відтак Моссері порадив створювати більше контенту, який люди захочуть надіслати близьким та обговорювати у переписках.
- Читайте також: Єврокомісія: політика Meta «плати за конфіденційність» суперечить закону «Про цифрові ринки»
Додамо, «охоплення» в «Інстаграмі» означає кількість унікальних користувачів, які побачили допис. Якщо один користувач переглядає контент кілька разів, то це не відображається в охопленнях, проте враховується в іншій метриці — показах. Покази — це загальна сума переглядів допису в соцмережі.
Фото: соцмережа «Інстаграм» / Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.