Сідельний тягач КАЗ-608В "Колхіда" випускали з 1967 по 1989 рік у Кутаїсі. Вантажівка здатна буксирувати 15,5-тонний причіп та розвивати 80 км/год.
Експозицію київського автомузею "Колеса історії" невдовзі поповнить цікавий експонат – вантажівка КАЗ-608В "Колхіда" 1984 року. Сідельний тягач зараз є великим раритетом, адже цих авто залишилося надзвичайно мало. Про нього розповіли у відео на Youtube-каналі Oldcarservice.
Цей КАЗ-608В "Колхіда" останні 20 років простояв серед гаражів у одному зі спальних районів Києва. Власник намагався дбати про авто, утім воно потребує реставрації перед тим, як стати музейним експонатом.
Вантажівка місцями заіржавіла, потребують заміни і гумові шланги гідравлічної системи. Двигун КАЗ-608В замінено на потужніший 180-сильний ЗІЛ-375 із ГБО і він проїхав відносно небагато, утім необхідно обслужити та встановити знятий із нього карбюратор. Крім того, потребує реставрації салон.
Сідельні тягачі КАЗ "Колхіда" виготовлялися на автозаводі в Кутаїсі (Грузія) з 1961 по 2001 рік. Модель КАЗ-608В випускали в 1967-1989 роках.
Безкапотна вантажівка КАЗ-608ВБ "Колхіда" вирізняється компактними розмірами та може буксирувати причіп вагою до 15,5 тонни. Стандартно на автомобіль встановлювали 6,0-літровий двигун V8 на 150 к. с. від ЗІЛ-130, а його максимальна швидкість становила 80 км/год.
Раніше Фокус розповідав про автодім УАЗ "Буханка" італійського виробництва.
Також ми писали, що знаменитий спорткар 90-х простояв 30 років надворі.