Що робити, якщо на телефоні не працює мобільний інтернет під час відключень світла
Що робити, якщо на телефоні не працює мобільний інтернет під час відключень світла

Що робити, якщо на телефоні не працює мобільний інтернет під час відключень світла

Відсутність мобільного інтернету - дуже популярна проблема у багатьох українців.

Мобільні дані увімкнені, а інтернету немає? На жаль, зараз це дуже популярна проблема в українців через відключення світла.

Ми розбиралися, чому не працює мобільний Інтернет і що з цим можна зробити.

Чому не працює мобільний інтернет на телефоні

Причина тут проста - мобільним операторам просто не вистачає потужностей для підтримки мережі. Річ у тім, що під час відключення електрики, люди переходять на мобільний інтернет і

"Під час вимкнення електрики до базової станції в геометричній прогресії підключаються ваші мобільні телефони. Природно, що ємності на всіх не вистачить. Акумулятори на базовій станції не вічні. Генератор не скрізь можна встановити. Та й пріоритизація віддається голосовому передаванню даних", - зазначає експерт Олександр Глущенко.

За його словами, найефективніше вирішення цієї проблеми - забезпечення живленням вашого Wi-Fi роутера. Також можна придбати сім-карти інших операторів, у яких навантаження може бути меншим.

Хто такий Олександр Галущенко?

Олександр Галущенко - медіаексперт, член правління Інтернет Асоціації України.

Що робити, якщо не працює мобільний інтернет

Також ви можете "підшаманити" з вашим телефоном. Перш за все, переконайтеся, що передача даних активована. Це можна зробити в налаштуваннях пристрою або через панель швидкого доступу. Якщо інтернет не працює, спробуйте перезавантажити телефон.

економія на електроенергії, тарифи, інфографіка Главред
економія на електроенергії, тарифи, інфографіка Главред / Інфографіка: Главред

- Перевірте рівень сигналу зверху екрана (2G, 3G, 4G або H). Відсутність сигналу може означати відсутність покриття.

- Спробуйте перевірити сигнал в іншому місці, якщо це безпечно (наприклад, на вулиці). Увімкніть режим польоту на 10 секунд, потім вимкніть його.

- Переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку або сплачена абонентська плата за послуги.

- Перевірте, чи доступна мережа вашого оператора. Якщо ні, можна спробувати використовувати національний роумінг.

- Намагайтеся економно використовувати мобільний інтернет, щоб не перевантажувати мережу оператора. За можливості, підключайтеся до Wi-Fi.

Джерело матеріала
loader
loader