Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни
Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Раз на декілька років автовиробники випускають оновлення для кожної моделі і це зазвичай помітні нововведення. В нашому випадку вже другий рестайлинг одного покоління CX-5 вимагає досить ретельного заглиблення для виявлення хоч якихось змін.

Зміст

  • 1 Оновлення в Mazda CX-5
  • 2 Що нового в салоні Mazda CX-5?
  • 3 Основне про Mazda CX-5
  • 4 Загальні враження від оновленої Mazda CX-5
  • 5 Технічні характеристики Mazda CX-5 TOP

Оновлення в Mazda CX-5

Настав час розібратись з середньорозмірним і найпопулярнішим кросовером від Mazda, щоб точно знати, як відрізнити новинку. Почну з того, що можете сміливо робити ставки на знання оновлень. Пересічному користувачу не знайти їх без рулетки та молекулярного дослідження. Це правда, що останнім часом виробник не балує нас зайвими оновленнями та новинками, якщо не враховувати CX-60. Але наш народ поважає автівки від японського бренду за витончений дизайн, комфортні та стильні салони, надійність та безпеку.

Останній рестайлінг CX-5 відбувся у 2021 році і ITC вже писали про нього. Тепер ми маємо вже друге оновлення 2023 року. Тож ми можемо дослідити усі його деталі. Найперше, що приходить на думку, це те що слово «рестайлінг» взагалі можна відкинути, бо загальний дизайн не змінювався ще з 2016 року. Усі крихітні зміни вписуються в той самий впізнаваний дизайн KODO і трансформується відповідно до необхідності нагадування про модель. Найчастіше для цього й існують фейсліфти, але іноді вони приносять корисні свіжі функції.

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Наприклад, Mazda CX-5 отримала оновлену решітку радіатора для усіх комплектацій, яку майже не відрізнити від попередньої, якщо не дивитись з лупою. Тепер грані решітки спрямовано вертикально, а в попередника — горизонтально. Плюс в максимальній комплектації TOP,  як наше тестове авто, вона буде темно-сірого кольору. На додаток встановили срібну накладку на передній і задній бампери, замість чорної в інших комплектаціях.

11111

Звісно не обійшлось без нового кольору кузова. І наш тестовий автомобіль презентував новий білий — Rhodium White, який схожий на перлинно-матовий при сонячному освітлені,  що досить вражаюче. Загалом для CX-5 пропонують на вибір 10 кольорів, які вже входять у вартість автомобіля незалежно від комплектації.

Варто згадати і ще одну особливість нового кросовера — наявність серед комплектацій версії SPORT BLACK з глянцевими вставками пластику на кузові, чорним хромом в решітці радіатора, чорними дзеркалами заднього огляду, чорними дисками та з новим двоколірним салоном.

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Загалом пропонують п’ять комплектацій для CX-5: Touring, Touring S, Style, Sport Black та Top. Зі стартовим прайсом від 1 291 200 гривень до максимальних 1 844 600 гривень. Різниця між ними у двигунах, системах допомоги, комфортних функціях та звісно в зовнішньому вигляді. 

Що нового в салоні Mazda CX-5?

Найважливіші зміни ховаються в середині Mazda CX-5, а точніше в глибинах мультимедійної системи MZD Connect. Тут тепер новий центральний екран на 10,25 дюйма (замість 8-дюймового) з чіткішим зображенням і покращеною камерою на 360 градусів, яка доступна в максимальній комплектації. Тепер і вночі все чітко видно не тільки позаду, а й попереду при русі з паркінгу.

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Нарешті оновили систему і бездротовий Android Auto тепер теж є. Разом з Apple CarPlay він доступний в трьох останніх комплектаціях (до цього часу він був лише провідний). Варто згадати, що бездротове з’єднання з iPhone було ще в попередньому оновлені, як і бездротова зарядка. З’явились і порти Type-C поряд зі звичайними USB-входами, що приємно, адже залишили можливість вибору. Хоча б немає потреби змінювати кабелі.

1

Як це все працює? Як завжди в Mazda — не без нюансів, адже вся система іноді була не досконала. Наприклад, іноді провідний Apple CarPlay відвалювався або система зависала — що покращували та виправляли з кожним рестайлінгом. Тепер ми маємо бездротові з’єднання та зарядку за замовчуванням в Style, Sport Black, Top, що поводить себе іноді дуже цікаво.

Наприклад, мій телефон кожного разу на зарядці вмикав функцію Apple Pay і пропонував розрахуватись карткою. Можливо це платна функція в Mazda? Благо гроші жодного разу не списались, але і зарядити телефон повністю не вдавалось — зазвичай в автівках така зарядка частіше просто підтримує заряд та не дає йому розрядитись. Тільки смартфон занадто гріється на зарядці та при підключенні до системи.

Все інше працює досить добре і без збоїв, що порадувало, а чіткість зображення з камери взагалі вразила. Зрідка зустрінеш таку якість навіть в преміумних автівках. Досі бачила такі тільки в китайських авто. Змінилось і меню в мультимедійній системі, що виглядає тепер трохи інакше, але фірмові шрифти залишились.

В цьому рестайлінгу оновили і оббивку крісел. Так тут з’явилась чорна натуральна шкіра в пропозиції, а стрічка у версіях зі шкірою та шкірою Nappa стала світлою. Декоративні вставки на торпедо, які поєднують в єдину смугу повітряні дефлектори, теж змінились. Але це дрібна деталь і важко навіть згадати, як саме виглядали попередні.

1111111111

Все інше залишилось без змін: місткість салону, комфортні крісла з електрокеруванням, центральна консоль з важелем коробки передач, мультифункціональне кермо, повний набір обігрівів та навіть вентиляція передніх сидінь на окремій панелі для керування кліматом.

В кросовері все та ж сама незмінна приладова панель з хардкорними колодязями та додатковим маленьким інформаційним дисплейчиком в середині. Він показує витрату палива та відсічки шляху, а також інформацію з увімкнених систем допомоги. Останнього часу приладова панель ще відображає зміну режимів їзди. Їх в моноприводі два, а в повнопривідній версії три: Sport, Normal або Off-Road.

Основне про Mazda CX-5

Середньорозмірний кросовер побудували на оновленій платформі Skyactiv-Vehicle. Її дороблювали, щоб зробити шасі врівноваженішим, керування чіткішим, а саму автівку тихішою. Тож Mazda CX-5 з повністю незалежною підвіскою добре вміє балансувати між комфортом та керованістю. Це завжди було великим плюсом для Mazda. Тож CX-5 досі вражає гострим керуванням, приємним пружним, але легким кермом з гарною віддачою, відсутністю критичних кренів, монолітною впевненістю на дорозі.

Нам пропонують версії з моно- та повним приводом. Останній засновано на автоматичній системі розподілу крутного моменту між вісями (50х50) та між колесами, де також допомагає система контролю руху G-Vectoring. За всі роки ця система добре себе зарекомендувала та вважається однією з кращих серед конкурентів.

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

Під капотом в Mazda CX-5 розташовано двигун Skyactiv-G останнього покоління. Нам пропонують версії об’ємом 2.0 та 2.5 з відповідною потужністю 150 к. с. та 194 к. с. в парі з 6-ступеневою автоматичною коробкою. Звісно, витрата палива не має рекордно низькі показники, а скоріше є рідким виключенням за останній час, адже показник не падає нижче 9,2 літра в місті та 8,6 літра на трасі. Коробка добре спрацювалась з моторами та швидко реагує на зміни динаміки, розкручуючи двигуни за потреби.

Насиченість системами безпеки робить кросовер досить сучасним та додає плюсів в безпеку, яка і так була на рівні  п’яти зірок рейтингу безпеки EURO NCAP.  Тільки основні активні помічники доступні тільки трьом останнім комплектаціям, дві попередні мають лише звичайний круїз-контроль та стандартні пасивні системи допомоги, як ABS, EBA, EBD, TCS, DSC, ESS та інші.

Тестовий автомобіль в комплектації Top мав усі можливі системи, які досить вправно працюють і стримують водія при відсутності повної уваги на дорозі. Тож тут нічого нового теж не було. Автомобіль слідкує за смугою руху, утримує дистанцію до попереднього автомобіля, повідомляє про присутність автівки в сліпих зонах та інше. Налаштувати роботу систем та їх активність можна в налаштуваннях на центральному дисплеї.

Загальні враження від оновленої Mazda CX-5

Якщо підсумовувати весь тест-драйв, то варто сказати, що основні нововведення все ж таки стосуються саме технологій та зручності для водія. Того, що вже давно пропонує більшість конкурентів, як Toyota RAV-4, Nissan X-Trail, Hyundai Tucson, Peugeot 3008 та інші. Тільки у них ще більше дивовижних інновацій, ніж є в Mazda.

Досі бренд виживав коштом добре підібраних комплектацій, стильного дизайну, гарної репутації та високої якості. Проте зараз їм буде важко привабити більшу кількість споживачів. З ними залишаться лише ті, хто має непохитну віру в бренд та є неодмінним прихильником японського дизайну та технологій. Тільки мені здається, що це не  останнє слово японців і вони ще здивують нас.

Тест-драйв Mazda CX-5 2024: маленькі, але приємні зміни

ПЛЮСИ: гарна керованість, наявність повного приводу, комфорт, місткість, динаміка, надійність, дизайн.

МІНУСИ: витрата палива, застарілі елементи дизайну та технологій.

Технічні характеристики Mazda CX-5 TOP

Кузов, типSUV
Габарити (ДхШхВ), мм4575/1845/1675
Колісна база, мм2700
Заявлений кліренс, мм200
Об’єм багажника, л.438/880/1340
Споряджена маса, кг1572
Двигун2.5 SkyActiv-G
Потужність, к.с.194
Крутний момент, Нм258
Тип приводуAWD
ПідвіскаМакферсон/ незалежна
Трансмісія6АТ
Динаміка 0-100, с9
Максимальна швидкість, км/год195
Споживання палива, л (змішаний)8,8
Вартість, грн1 291 200
Вартість тестового авто, грн1 844 600
КонкурентиToyota RAV-4
Nissan X-Trail
Peugeot 3008
Honda CR-V
Hyundai Tucson

 

Автомобіль наданий AUTO International
Джерело матеріала
loader
loader