Тест електричного кросовера Maxus EUNIQ 6 в українських реаліях
Тест електричного кросовера Maxus EUNIQ 6 в українських реаліях

Тест електричного кросовера Maxus EUNIQ 6 в українських реаліях

Кросовер. Електричний. Більший за Nissan X-Trail. Величезний багажник. Запас ходу до 452 км. Та ще й офіційна гарантія! Здавалось би, чи не таким є автомобіль мрії для сучасного українця/українки, який/яка не на фронті? На мою думку, Euniq 6 цілком заслуговує на таке визнання, втім попит на нього слабкий. Чому так – поділюся своїми враженнями.Почну з того, що сама назва Maxus у багатьох асоціюється з лампочками, хоча насправді ці компанії не мають нічого спільного, крім схожих імен. Та й зрештою поки що мало хто знає (і тим паче бачив) автомобілі Максус в Україні. Хоча насправді цей бренд є одним із небагатьох, хто за часів війни офіційно (!) зайшов в Україну і пропонує електромобілі (та не лише) з гарантією та сервісом.Історично так склалося, що в нашій країні приділяють особливу увагу самій марці. Toyota, BMW, Mercedes-Benz, Honda тощо – для нас «шильдик» на авто підсвідомо вже вказує на якість і престижність (від цього ми точно нескоро позбавимось). Про це й свідчать показники продажів електричних автомобілів (за підсумками травня 2024 року в рейтингу нових авто):Перші три позиції – це моделі відомих і, умовно кажучи, авторитетних марок. Останні дві – це скоріше тренд і/чи результат сарафанного радіо та/чи ціни (мова про мислення в Україні). При цьому всі (абсолютно всі!) вказані моделі виробляються в Китаї! Ба більше, з китайських комплектуючих, і з китайськими акумуляторами! Проте є важливий момент: майже всі з них завозяться «сірими» дилерами, задача яких просто продати, а як що далі – твої проблеми.Звичайно, це особистий вибір кожного, проте особисто мені дивно читати коментарі, мовляв, «купувати BYD не можна, бо це Китай, а він за рашку», тоді як «Фольксваген – Німеччина, а вона за нас». Та ж Хонда M-NV чи ID.4 від Фолькваген – цілковитий Китай!Я до чого: Maxus є китайським брендом з британським корінням (від LDV). Це не погано і не добре, а просто факт. Утім наші співвітчизники, які не знають подробиць, сприймають його «аля чергова китайщина». Тож додам — ще у 2011-му році керівництво одного з найбільших автовиробників Китаю вирішило створити новий бренд MAXUS. Саме ця компанія зрештою «поглинула» британську компанію LDV і переманила чимало провідних інженерів з іноземних автокомпаній. Мета — створення сучасних і технологічно просунутих автомобілів.Що в результатіMAXUS використовує досвід китайської компанії SAIC, партнера найбільшого у світі виробника акумуляторів для електричних автомобілів CATL (Contemporary Amperex Technology Ltd). Тож не дивно, що цей бренд орієнтований передусім на електромобілі, які продаються майже в усіх куточках світу. Одним із них і є Euniq 6 – нова і маловідома модель для більшості українців. Утім вона гідна уваги, бо це електричний місткий кросовер.  Ззовні він дійсно привертає увагу на дорозі, бо виглядає дуже впевнено і солідно. Когось може збентежити передня частина (через відсутність бодай якоїсь решітки), але дизайн це дуже відносна тема для розмови (згадай лише про «ніздрі» нових БМВ).Вперше відкривши двері, я був приємно здивований просторим і комфортабельним салоном. Доволі якісні матеріали обробки, м’які сидіння з хорошою підтримкою і сучасна інформаційно-розважальна система з великим сенсорним екраном – усе це дає зрозуміти, що над ергономікою працювали досвідчені інженери (екс-робітники з Toyota і не лише).Ця модель являє собою передньорозмірний кросовер довжиною 4720 мм (колісна база – 2760 мм). А це означає, що EUNIQ 6 SUV переважає за розмірами нові Toyota RAV4 і Nissan X-Trail! Зрештою, це відчувається і всередині – салон просторий, а багажник дуже місткий (750 літрів, що є рекордним показником у класі).Батарея – 70 кВТ.Запас ходу – до 452 км.EUNIQ 6 оснащений численними системами безпеки, такими як адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі руху і автоматичне екстрене гальмування. Єдине що, як і випадку з Mifa 9, подекуди електроніка ну дуже вже «переймалася» зміною смуги рухи та не лише…Стандартні опції:• Камера 360.• Адаптивний круїз-контроль.• Bluetooth.• CarPlay• Підігрів дзеркал + електропривід.• Багатофункціональне кермо.• Підігрів сидінь.• Електричні скло підйомники.• Подушки безпеки пасажира та водія.• Клімат-контроль.• Електричне регулювання сидінь.• Шкіряний салон.• Сенсорний дисплей.• 8 динаміків.• Системи підтримки смуги.• Екстрене гальмування.• Ambient light (64 кольори).• Контроль сліпих зонПісля кількох днів за кермом EUNIQ 6, я можу сказати, що цей кросовер є чудовим варіантом для щоденного використання. Він чималий, але маневрений і має силу силенну камер і помічників для комфортного пересування містом. Зрештою, і для заміського життя він також цілком підходить, бо реальний запас ходу у змішаному циклі становить +- 350-380 кілометрів. І навіть за умов періодичної відсутності світла його можна дуже швидко зарядити. Euniq 6 SUV оснащений акумулятором корисною ємністю 70 кВт/год. Підзарядити акумулятор швидкісним портом DC CCS2 від 20 до 80 % можна за 35 хвилин, а для тих, хто проживає у приватному будинку чи має доступ до побутової розетки – зарядити акумулятор можна менше ніж за 10 год завдяки АС порту Type 2 7,2 кВт.А тепер про відчуття, як такі. Навіть на швидкості 140 км/год у салоні «преміально тихо». При їзді по ямах та нерівностях підвіска показала себе як доволі «збитою», але водночас м’якенькою. Простіше кажучи – вона орієнтована на розміряну комфортну їзду без різких маневрів. Я би назвав її одним словом: сімейна. Що до розгону, я знайшов різні дані (від 8,5 до 10 секунд), але по відчуттях – цілком достатньо як для безпечних обгонів, так і для впевнених стартів зі світлофорів.Окремо хочу зазначити сидіння, причому всі. Вони насправді дуже зручні, та й взагалі тут «все так душевно, па-дамашнєму». А найголовніше, що в салоні місця стільки, що навіть 2-метровий «лось» може сісти сам за собою без проблем. Ну а багажник, то взагалі топ – сюди можна Смарт засунути. Отож, підіб’ю підсумки. Я не можу сказати, що в захваті від Euniq 6, бо він його не викликає особисто в мене, на відміну від Mifa 9 тест якого ми публікували раніше. Але це абсолютно нормально, бо саме цей автомобіль націлений на щоденне використання і стандартного призначення – їздити на роботу, возити дітей у школі, кататися за покупками та/чи періодично виїжджати на природу чи до родичів у село. Він практичний, простий і зрозумілий, але технічно просунутий і зручний. Як на мене, він щось на кшталт гречки з м’ясом, але припорошений пармезаном і з в’яленими томатами. Тобто, страва звична, але з певними «делікатесними» додатками. І я точно можу сказати — якщо дивитесь у бік електричних кросоверів, приїдьте в дилерський центр Maxus у Києві — подивіться, спробуйте, протестуйте. Обов’язково!Додам: EUNIQ 6 SUV доступний в Україні за ціною від 33 953 євро. Гарантія на авто становить 5 років (або 100 000 км), а гарантія на батарею – 8 років (або 200 000 км).Купити офіційний електрокросовер EUNIQ 6 SUV в Україні можна за ціною від 33 953 євро. Гарантія на авто: 5 років (або 100 000 км). Гарантія на батарею — 8 років (або 200 000 км).P.S. На черзі тест пікапу Maxus T90 – фактично це перший офіційний електро пікап!

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader