Українка поскаржилася на державний Ощадбанк і подала заяву до поліції, звинувативши установу у шахрайстві.
Клієнтка банку розповіла на сайті відгуків, що Ощадбанк займається шахрайством: зняття готівки з картки, при встановленому ліміті в 1 гривню, на картку іншого банку, без її відома.
Не отримала ні допомоги, ні підтримки у відділі "Ощадбанку". Я таки наполягла на своєму і заяву до поліції прийняли. Звернулася зі звинуваченням, бо залишилася без грошей — за ліміту в 1 гривню переслали мої останні копійки у сумі 2100 грн. Люди бережіть себе, у них немає відповідальності та захисту ваших карт, відкритих рахунків... Бережіть себе і будьте пильні зі своїми рахунками. — поскаржилася українка.
Жінка підозрює, що служба безпеки у банку не працює, тому й директор поставився до жінки, не як до людини.
Ставлення директора "Ощадбанку" мене дуже засмутило, я сподівалася що мені допоможуть повернути останні мої кошти, але ставлення було, як не до людини...
Раніше ми повідомляли, що якщо не хочете залишитись без грошей: "Ощадбанк" попередив власників платіжних карток.
Також стало відомо, що "Ощадбанк" попередив про зміну терміну дії карток: що потрібно знати клієнтам.