Канали стають основною точкою дотику медіа з аудиторією у месенджері Viber, адже дозволяють збільшити кількість своїх читачів. На платформі є канали «Суспільного», «Громадського, ТСН, УП, УНІАН, NV, BBC News Ukraine, 24 каналу та інших. Найбільший в українському сегменті канал новин Блискавка має 2,7 млн підписників. Команда Rakuten Viber розповіла, як відкрити власний канал у месенджері та розвивати його.
Крок №1 Створення каналу
Відкрити канал можна безкоштовно. Для цьогоу застосунку Viber на смартфоні слід натиснути «Чати», далі – натиснуть «Створити» (Android) або натиснути «Новий канал» (iOS), опісля треба натиснути «Створити канал», ввести назву каналу, до неї можна додати значок каналу, натиснувши зображення камери, ввести опис каналу та опісля знову натиснути «Створити канал».
Опис каналу має бути продуманим та однозначно описувати тематичне спрямування каналу. Доцільно включити у нього ключові слова, за якими його шукатимуть читачі. Також можна додати посилання на сайт або інші платформи.
Крок №2: Відкриття в пошуку та «блакитна галочка»
Будь-який канал має пройти перевірку українською командою месенджера перед тим, як стане доступним для пошуку. Це дозволяє відслідкувати будь-який неприйнятний контент на платформі та протидіє появі фейкових сторінок популярних медіа чи авторів.
Щоб відкрити канал для пошуку, авторам необхідно звернутися до служби підтримки месенджера або відправити пряме звернення на partners_ukraine@viber.com.
«Блакитну галочку» підтвердженого каналу українська команда Rakuten Viber так само надає за запитом авторів — вона відображатиметься справа від назви каналу.
«Блакитна галочка» слугує орієнтиром для читачів. За результатами квітневого опитування Rakuten Viber, 57% респондентів довіряють новинам виключно від офіційних каналів ЗМІ та державних посадовців.
Крок №3. Ведення каналу
Українці стають дедалі більш вибагливими до інформації, яку споживають. Аудиторію цікавить оперативний, унікальний і наочний контент. Що привернути та утримувати увагу читачів надали низку порад:
- використання різних формати контенту: адаптовані новини з сайту, тематичні підбірки, ТОПи новин за день / тиждень, поради від експертів чи редактора тощо;
- стислість: оптимальний розмір повідомлення — до одного екрану смартфона. Посилання на повну версію матеріалу завжди можна лишити в кінці допису;
- доповнення публікації віжуалами: інфографіка, ілюстративне зображення, фото автора чи з місця подій — без візуального супроводження текст сприйматиметься важко та може загубитися в інфополі;
- доповнення публікації відео: короткі відеоролики вирізняються з-поміж загального потоку новин. Найкраще працюють відео, які відтворюються автоматично без необхідності завантаження. Для цього його розмір має бути до 15 МВ (для автоматичного програвання у WiFi мережі) або до 3 МВ (при підключенні до мобільного звʼязку). Крім того, можна ділитися своїми відео з YouTube — перегляди у Rakuten Viber рахуються у загальне число переглядів на платформі;
- оформлення: як і в документах, у публікаціях варто розставляти акценти — жирний шрифт, курсив або пункти списку краще зорієнтують читачів по тексту;
- мотивація до зворотного звʼязку: відкриті коментарі під дописами, опитування та вікторини заохотять читачів взаємодіяти з каналом, а не просто гортати стрічку. Це, своєю чергою, викликає відчуття довіри та залученості.
Щоб надалі більше читачів підписувалось на канал, варто розмістити посилання на нього на інших платформах: на сайтах, у групах та канали в інших соціальних мережах. Це посилання можна також додавати в кінці публікацій та включити до розсилок.
У компанії додали, що ведення каналів у месенджері є цілком прозорим — усі користувачі Viber реєструються за номером телефону, що унеможливлює ботів серед читачів, при цьому зберігаючи їхню анонімність. Крім того, ретельна модерація та перевірка перед відкриттям у пошуку убезпечать від каналів-копій і спаму.
У Rakuten Viber повідомили, що за результатами останнього опитування, близько третини українців дізнаються про останні події лише з соціальних мереж та месенджерів, не переглядаючи інші джерела. При цьому 27% українських користувачів перевіряють новини щогодини.
Фото: месенджер Viber
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.