Громадянам почали надходити телефонні дзвінки та повідомлення від шахраїв, які представляються працівниками однієї з банківських установ. Зловмисники повідомляють, що старий мобільний застосунок нібито перестав працювати й необхідно завантажити новий. Про це повідомили у Кіберполіції України.
Далі шахраї надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чатбота банківської установи у месенджері. Таким чином аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку.
Опісля зловмисники переконують потерпілих назвати комбінацію символів, що надійшли в смс-повідомленнях чи дзвінках від справжньої служби підтримки банку, завдяки чому отримують доступ до їхнього інтернет-банкінгу і викрадають кошти.
«Кіберполіція закликає українців не довіряти дзвінкам з невідомих номерів та повідомленням, які надходять в месенджерах, навіть якщо вони надіслані від контактів, зовні схожих на справжні», — сказано у повідомленні.
Правоохоронці нагадують, що справжні банківські працівники ніколи не запитують у клієнтів згадувані авторизаційні коди. Відтак рекомендують ніколи не передавати передавати стороннім особам коди, що надходять в СМС-повідомленнях, банківських застосунках або через телефонні дзвінки.
«Якщо ви отримали нібито від банку повідомлення про необхідність вчинення певних дій, то краще самостійно перетелефонуйте до служби підтримки та переконайтеся в правдивості отриманої інформації. Також перевірте на офіційному сайті відповідної фінустанови, чи дійсно вона проводить ті, чи інші акції, заміну старих мобільних застосунків на нові тощо», — порадили у Кіберполіції.
- Читайте також: «Чатові онлайн»: створили сайт для волонтерів, які блокують російських ботів у соцмережах
Фото: ілюстративне / Кіберполіція України
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.