Компанія з кібербезпеки CrowdStrike Holdings Inc, чиє програмне забезпечення частково призвело до глобального ІТ-збою, вже знайшли помилку й виправляють її. Про це у соцмережі Х повідомив гендиректор самої компанії Джордж Курц.
«CrowdStrike активно працює з клієнтами, які постраждали від дефекту, виявленого в одному оновленні вмісту для хостів Windows. На хости Mac і Linux це не вплинуло. Це був не інцидент із безпекою чи кібератака. Проблему було виявлено, ізольовано та розпочалося її виправлення», - написав він.
За словами Курца, компанія рекомендує клієнтам відкривати портал із підтримки клієнтів для отримання інформації щодо останніх оновлень, і продовжуватиме публікувати «повні та постійні» оновлення на власному веб-сайті.
«Крім того, ми рекомендуємо компаніям переконатися, що вони спілкуються з представниками CrowdStrike через офіційні канали. Наша команда повністю мобілізована для забезпечення безпеки та стабільності клієнтів CrowdStrike», - додав він.
Нагадаємо, що раніше Державна служба спецзв’язку та захисту інформації надала поради користувачам для швидкого відновлення роботи IT-системи у разі технічних проблем.
Увечері четверга компанія Microsoft виявила технічні збої у роботі хмарного сервісу Microsoft Azure та пакету програм Microsoft Office 365. Внаслідок цього каскадом від США до Азії почали розгортатися технічні збої у роботі різноманітних компаній: від авіакомпаній до банків, телекомунікаційних компаній та мережевих супермаркетів.
Фото: Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.