Кишки, монстри та японські мотиви: розробник Silent Hill створює "найстрашніший горор"
Кишки, монстри та японські мотиви: розробник Silent Hill створює "найстрашніший горор"

Кишки, монстри та японські мотиви: розробник Silent Hill створює "найстрашніший горор"

Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які люблять проводити час за відеограмами, є цікава інформація. Працюючи в японських студіях Konami та Sony, геймдизайнер Кейічіро Тояма був відомий своїми культовими хорор-іграми Silent Hill та Siren.

З таким минулим навіть не дивно, що його наступна гра, яка називатиметься Slitterhead, обіцяє стати унікально моторошною.

Про це стало відомо завдяки інформації на порталі videogameschronicle.

Slitterhead, фото: Bokeh
Slitterhead, фото: Bokeh

Для розробки нової гри Кейічіро Тояма створив нову студію, яка називається Bokeh. Скільки людей зараз там працює, невідомо, але зрозуміло, що вони роблять все, що виділиться на ринку ігор, який уже перенасичений хорорами.

Дія Slitterhead відбувається у вигаданому східноазіатському місті Коулонг, тінистому міському лабіринті, наповненому неоновими вивісками та брудними провулками. Це не велике місто з відкритим світом, як у AAA-проектах, але розробник запевняє, що Коулонг здається правдоподібним місцем, і в ньому є основна інтрига, яка змусить вас його дослідити.

Slitterhead, фото: Bokeh
Slitterhead, фото: Bokeh

Гравці візьмуть на себе роль Хйокі, істоти без пам'яті, єдиним мотивом якої є знищення монстрів, що ховаються містом, прикидаючись людьми. Вони відомі як Сліттерхеди. Ці створіння, схожі на жуків, без попередження вириваються з людських голів своїми численними гострими, як бритва, кінцівками.

Оскільки місто наповнене NPC, це створює високе відчуття напруженості при пересуванні темними вуличками – ніколи не знаєш, хто виявиться твоїм ворогом.

На найпростішому рівні Slitterheads – це безумовно екшн-гра. Протягом першої години гравця навчають різноманітним стандартним механікам ближнього бою, таким як парирування та ухилення, але бій – не найцікавіша особливість гри.

Slitterhead, фото: Bokeh
Slitterhead, фото: Bokeh

У демоверсії, яку вже показали журналістам, гра взагалі починається за бездомного собаку, який блукає вулицями. У якийсь момент ваш прогрес через провулки буде заблоковано високим парканом. Однак, виконавши певну дію, ви помітите NPC-людину по той бік огорожі і зможете заволодіти ним одним натисканням кнопки. Це одразу ж переверне перспективу гравця.

Дуже швидко все знову змінюється, коли з персонажа поряд виривається Сліттерхед, і гравець, не маючи зброї, має рятуватися втечею. Ви зможете бігати по дахах, стрибати між балконами багатоповерхівок, жертвувати NPC для швидкого пересування та порятунку, переселятися з одного персонажа до іншого, якщо ваш попередній "розбризкується на бруківці", і навіть згадується можливість проходити крізь стіни. Але незрозуміло, чи це якась окрема здатність, яка вимагає активації, чи постійна опція.

Цікавою особливістю є те, що прямо під час бою ви можете використовуючи групу NPC, стрибаючи між ними, щоб миттєво опинятися за спиною ворога та завдавати ударів.

Загалом навколо буде дуже багато NPC, які будуть по-різному екіпіровані, матимуть різну зброю та можливості. Тому ви не відчуватимете потреби триматися за когось одного. Але це, за словами Тоями, дасть вам відчуття того, що в усьому світі люди – лише корм для Сліттерхедів.

Реліз Slitterhead для консолей та ПК відбудеться 8 листопада.

Раніше повідомлялося, що бурхливі чутки про рімейку підтверджені: Silent Hill 2 готується до виходу.

Також, Sony засвітила анонси найочікуваніших ігор 2024 року: Tekken, The Last of Us та багато інших новинок.

Джерело матеріала
loader
loader