Для бізнесу запустили платформу, де він може скаржитися на державні органи
Для бізнесу запустили платформу, де він може скаржитися на державні органи

Для бізнесу запустили платформу, де він може скаржитися на державні органи

Нова платформа для комунікації

Мінекономіки запустило платформу "Пульс", яка наразі працює у тестовому режимі. Вона дозволяє підприємцям поскаржитися на державний орган або навіть конкретного працівника, який блокує його роботу.

Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. У планах інтегрувати "Пульс" до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів,
– заявила міністерка економіки Юлія Свириденко.

На платформі можна залишати не лише скарги, а й схвальні відгуки. Це дозволить держорганам краще зрозуміти позитивний досвід підприємців та масштабувати його на загальнодержавному рівні.

Що про це думає бізнес

Створення цього інструмента запропонувала Рада з питань підтримки підприємництва. Член Ради та засновник Netpeak Group Артем Бородатюк впевнений, що це важлива точка комунікації між державою та бізнесом.

Ця та інші пропозиції, які ми презентували, сформувалися у пошуку можливостей не доводити підприємців до точки кипіння. Головна наша мета – зупинити тиск на бізнес,
– сказав він.

В ідеалі "Пульс" повинен виконати роль Customer Satisfaction Score – метрики, за допомогою якої бізнес визначає рівень задоволення клієнтів.

Теги за темою
Бізнес
Джерело матеріала
loader
loader