Українці стикаються із проблемами при проведенні оплати за комунальні послуги через сервіси ПриватБанку. Про це свідчить скарга клієнта на порталі Мінфін.
Українець розповів, що оформив у "Приват24" три комунальні платежі на суму 2200 гривень. Але оплату відклав на потім, бо планував ще поповнити карту.
Через деякий час він скористався терміналом ПриватБанку, де помітив, що в кошику збереглися його платежі. Він вирішив заплатити безпосередньо через пристрій, оскільки раніше робив так і проблем не виникало.
"Трохи пізніше підійшов до терміналу, щоб поповнити кошти, там мені показала система що в корзині є платежі і запропонувала оплатити, я навіть зрадів, що ця функція відновилась і знову працює, бо колись активно користувався нею і був задоволений", – поділився чоловік.
Втім, термінал зняв комісію у кілька разів більше, ніж було зазначено у мобільному додатку. А пізніше клієнт виявив, що в Приват24 немає жодної інформації про проведені платежі й невідомо, чи дійшли гроші до адресата.
"Найцікавіше і найгірше я побачив сьогодні зранку, зайшовши в Приват24, щоб скачати собі ці комунальні квитанції — цих трьох платежів за комунальні послуги НЕМАЄ в мене ні в історії платежів, ні в архіві. Де ці платежі? Де моя оплата?", - поскаржився клієнт.
Фахівці ПриватБанку пронесли вибачення за незручності та пообіцяли з'ясувати, куди зникли платежі клієнта.