Блокування карток та урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями
Блокування карток та урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями

Блокування карток та урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями

Клієнти ПриватБанку скаржаться на необґрунтоване урізання лімітів та блокування карток. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Клієнт "Привату" залишив скаргу, в якій розповів про необґрунтоване, на його погляд, блокування картки через звичайний платіж на 200 гривень. Карту вдалося відновити, але на цьому "сюрпризи" не закінчились.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Спочатку мені за рішенням когось зі служби безпеки заблокували картку, тому що йому не сподобався платіж. Тобто йшов платіж на аліекспрес на 2 тис. — норм, а наступний на 200 грн. на пром не сподобався", – поскаржився українець.

Незабаром чоловік виявив повідомлення від ПриватБанку, що кредитний ліміт на його картці було анульовано. Він пов'язав це з тим, що якийсь час не використав її після розблокування.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Сьогодні падає повідомлення, що кредитний ліміт заблокований. І це зробила система автоматично, тому що я майже не користуюся карткою. Тобто банк мене змушує це робити?", - обурився клієнт.

Фахівці "Привату" відповіли на скаргу та підтвердили, що банк може на власний розсуд змінювати розмір кредитного ліміту без додаткового погодження з клієнтом.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк припиняє безкоштовне обслуговування: за яку популярну послугу тепер братимуть гроші.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader