Газопостачальна компанія Нафтогаз України зіткнулася з технічними проблемами, які вплинули на роботу їхніх сервісів. Зокрема, споживачі не змогли увійти в особисті кабінети на сайті та передати показники лічильника газу через системні збої.
1 серпня, коли компанія почала прийом показників лічильників за липень, виявилося, що велике навантаження на систему призвело до її збою. Як наслідок, особисті кабінети стали недоступними для багатьох споживачів.
Ці проблеми з системою завадили споживачам вчасно подати необхідні дані про споживання газу. Зазвичай споживачі мають 5 днів для подачі показників, проте через технічні несправності термін був подовжений до 7 днів цього місяця. Це дозволить всім споживачам подати свої показники без зайвого стресу.
У разі термінових потреб, Нафтогаз пропонує альтернативні способи подачі показників:
- Через чатботи в Telegram і Viber,
- Через SMS на номер 4647, дотримуючися правил заповнення,
- Через контакт-центр компанії.
Нафтогаз зазначає, що активно працює над усуненням технічних проблем і обіцяє повідомити споживачів про відновлення доступу до особистих кабінетів. Водночас компанія відзначила, що деякі чатботи також працюють повільно, і порадила скористатися онлайн-послугами пізніше.
Вам буде цікаво дізнатися українці отримають безкоштовний газ: балони привезуть додому