Обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням
Обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням

Обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням

Співробітники "Ощадбанку" нав'язують клієнтам картки з високою комісією за обслуговування. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнтка розповіла, що звернулася до відділення "Ощада" для оформлення зарплатної картки. Співробітниця банку видала "пластик", заявивши, що плата за обслуговування рахунку не стягуватиметься. В результаті виявилось, що комісія за обслуговування становить 300 гривень щомісяця.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Видала зарплатну карту в якої комісія за обслуговування 300 грн за місяць. Впевнивши, що обслуговування по даній картці буде безкоштовним. Прошу розібратися в даній ситуації", - поскаржилася українка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Фахівці Ощадбанку не відреагували на скаргу клієнтки, але в коментарях дали поради інші користувачі порталу.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

За припущеннями користувачів, українці відкрили Платинум картку, річне обслуговування якої за тарифами банку становить 3600 гривень, а на місяць відповідно 300 гривень. Клієнтці "Ощада" порекомендували звернутися до відділення та вимагати видати звичайну картку Visa.

"Коли оформляєте картку наполягайте на видачі звичайної ВІЗА, не Преміум і не Платинум. Але, на жаль, зазвичай працівники банку замовчують, тому що треба виконувати плани", - порадили жінці.

Коментарі. Фото: скрін Мінфін
Коментарі. Фото: скрін Мінфін

Джерело матеріала
loader
loader