Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.
Дані, з якими ознайомилися журналісти Reuters, показали, що п’ять страхових компаній, включаючи American Club, West of England зі штаб-квартирою в Люксембурзі та норвезька Gard, забезпечили покриття страховкою 10 танкерів, які цього року вирушили з Росії до Азії.
American Club та West of England застрахували два судна – «Gioiosa» і «Orion I», які здійснили подібні рейси на початку 2024 року.
Обидва судна завантажили на борт сиру нафтудержавної російської нафтової компанії «Роснефть» в російській Балтиці та вирушили маршрутом до Китаю.
Усі три компанії, які страхують судна від забруднення нафтою, травм і загибелі людей, заявили, що надають послуги клієнтам зі своїх списків.
Зазначається, що обмеження, введене країнами Групи семи та їхніми союзниками, щоб зменшити здатність Москви фінансувати війну проти України, дозволяє західним страховикам і суднам брати участь у торгівлі російською нафтою, лише якщо нафта продається нижче 60 доларів США за барель.
Багато з компаній, які припинили торгівлю такими вантажами, сказали, що роблять це тому, що не можуть бути впевнені щодо ціни на нафту, яку перевозять судна, які вони страхують.
Хоча страховики та власники суден не надто досліджують ціну на нафту, західні відомства, включаючи Міністерство фінансів США, вимагають від страхових компаній наполягати на отриманні підтвердження від сторін, які купують і продають сиру нафту, що нафта перейшла з рук в руки нижче «граничної ціни», введеної G7.
Як повідомляв Укрінформ, Об'єднані Арабські Емірати заборонили захід до портів танкерам під прапором африканської країни Есватіні, щоб дистанціюватися від «тіньового флоту», який перевозить російську нафту.
Фото: GETTY IMAGES, ілюстративне