"Ощадбанк" обмежує клієнтам доступ до власних коштів через звичайні операції по карті. Про це свідчить скарга українки на порталі "Мінфін".
Клієнтка "Ощада" заявила, що хотіла зняти готівку з картки, але операція не вдалася. Для з'ясування обставин вона звернулася до служби підтримки банку, де їй порекомендували прийти до відділення.
"Хотіла зняти кошти з картки, однак зіткнулась з ситуацією, коли не вдалось цього зробити. При дзвінку у підтримку банку, мене відправили у відділення", - поділилася клієнтка.
Після кількох годин очікування у відділенні "Ощада" жінці заявили, що обмеження були введені через скаргу на операцію по карті. За словами клієнтки, підозрілою операцією виявився переказ коштів, який вона сама здійснила з іншої своєї картки.
"По факту, мені сказали, що була скарга за операцією і типу тому є обмеження. Однак операція за якою виникли питання, це переказ власних коштів собі ж з рахунку іншого свого банку. Отже, доступу до коштів досі немає, менеджер не допомогла нічим і сказала, що коштів я не отримаю", - поскаржилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням.