"Ощадбанк" встановлює обмеження: українці втрачають доступ до власних коштів
"Ощадбанк" встановлює обмеження: українці втрачають доступ до власних коштів

"Ощадбанк" встановлює обмеження: українці втрачають доступ до власних коштів

"Ощадбанк" обмежує клієнтам доступ до власних коштів через звичайні операції по карті. Про це свідчить скарга українки на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Ощада" заявила, що хотіла зняти готівку з картки, але операція не вдалася. Для з'ясування обставин вона звернулася до служби підтримки банку, де їй порекомендували прийти до відділення.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Хотіла зняти кошти з картки, однак зіткнулась з ситуацією, коли не вдалось цього зробити. При дзвінку у підтримку банку, мене відправили у відділення", - поділилася клієнтка.

Після кількох годин очікування у відділенні "Ощада" жінці заявили, що обмеження були введені через скаргу на операцію по карті. За словами клієнтки, підозрілою операцією виявився переказ коштів, який вона сама здійснила з іншої своєї картки.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел
Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

"По факту, мені сказали, що була скарга за операцією і типу тому є обмеження. Однак операція за якою виникли питання, це переказ власних коштів собі ж з рахунку іншого свого банку. Отже, доступу до коштів досі немає, менеджер не допомогла нічим і сказала, що коштів я не отримаю", - поскаржилася українка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обдиралівка від "Ощадбанку": клієнти скаржаться на нав'язування карток із платним обслуговуванням.

Джерело матеріала
loader
loader