Клієнт ПриватБанку поскаржився на некваліфікованих операторів фінустанови, які не зацікавлені у вирішенні його проблеми.
Людина не може вільно користуватися Google Pay на своєму телефоні через перевищення ліміту на оплату.
Відповідну скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.
Українець розповів, що після кількох оплат карткою Привату телефоном, через деякий час вона перестає працювати. Після скасування операції йому надходить повідомлення про перевищення ліміту.
Щоб вирішити проблему, він звернувся за допомогою до чату підтримки Приват24 і отримав пораду видалити картку і знову додати до електронного гаманця. Клієнт розповідає, що на якийсь час це дійсно допомогло йому, проте потім знову почали блокуватися платежі по телефону.
Технічна підтримка фінустанови запевняла чоловіка, що причина не в банку та відправила його розбиратися з представниками спочатку Visa, а згодом і Google Pay.
Втім, вони відповіли українцю, що з їхнього боку немає такої проблеми, адже компанії не зберігають транзакцій та не встановлюють персональних лімітів.
"Я цю інформацію кинув у чат ПриватБанку. Після чого все затихло, знову порадили видалити картку з гаманця. Я просив створити тикет для програмістів, бо це не нормально, нехай вони перевірять, у чому проблема. Але оператор повторював, що проблема не їхня. ", - Констатував клієнт .
Отже банк так і не вирішив проблему українця, тому він має намір попрощатися з ним.
"Тобто банк тупо кинув мене віч-на-віч з проблемою і жодних методів вирішити не надав ... І я реально вже шкодую, що завів їх суму своїх доходів в цей банк" - додає він .
Раніше ми повідомляли, що без зарплати та по вуха у кредитах: ПриватБанк ускладнює життя клієнтам.