Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги
Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги

Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги

Цей кросовер завжди залишається попереду. Тільки з’явившись він став законодавцем моди на кросовери і йому, як нікому іншому потрібно тримати планку. Поряд з конкурентами Nissan Qashqai вдається виділитись навіть зараз, коли сегмент перенасичений пропозиціями.

Важку працю компанії завжди можна побачити лише за результатами і зараз ми насолоджуємось тим, що відпрацьовувалось, продумувалось, випробовувалось багато років. Цінність інженерної думки в тому, щоб справдити сподівання та надії споживачів і потрапити саме в ту чутливу зону, яка викликає бажання володіти такою автівкою. І гадаю, що Nissan це вдається все частіше. Навіть, коли виробник лише трохи підправляє те, що і так мало непоганий вигляд. Тільки пригадаю, що читачі ITC розкритикували зовнішність третього покоління. Тож ловіть оновлення, яке вам повинно сподобатись.

Nissan Qashqai останньої генерації з’явився якраз перед вторгненням — наприкінці 2021-го року, а офіційна презентація в Україні відбулась за тиждень до найгірших подій для нашої країни. Тільки представники компанії та сам виробник вірив в нас і продовжував постачати нові автівки, і гібридні версії кросовера доїхали в Україну не так давно. А вже зараз ми отримуємо свіжий кросовер після фейсліфтингу.

Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги - Фото 1

Вперше світ побачив Qashqai у 2006 році, а у 2007-му перші кросовери потрапили до дилерів. З того моменту по дорогах роз’їхалось більше ніж чотири мільйони кросоверів по більш ніж 100 країнами світу. А третє покоління вже досягло кількості продажів в 350 000 кросоверів, а з них 120 000 з технологією e-Power.

Зміст

  • 1 Що нового в Nissan Qashqai 2024?
  • 2 Скромні зміни в салоні Nissan Qashqai 2024
  • 3 Підвищений рівень безпеки
  • 4 Який Nissan Qashqai 2024 у русі?
  • 5 Позиціювання та конкуренти
  • 6 Технічні характеристики Nissan Qashqai 2024 e-Power Tekna+

Що нового в Nissan Qashqai 2024?

Якщо вам здається, що змін не так багато, то це лише на перший погляд. Насправді цей кросовер не тільки зробив підтяжку та омолодження, але й запропонував покупцям більш вигідну угоду. І якщо найкращі зміни зухвало виставлені на обличчі кросовера, то інші заховані трохи глибше.

В першу чергу варто вказати на передню частину кросовера, яка отримала нову решітку радіатора, нові бампери та оригінальні діодні габаритні вогні.

Не дивно, що тепер решітка радіатора має інший вигляд, це набагато більше підходить під стилячого хіпстера, яким він тепер здається. Більше немає цих хромованих V-подібних елементів, а лише трикутні багатогранні переливчасті деталі з блискучого пластику. Як каже виробник, це відображення мотивів візерунків стародавніх японських обладунків. І якщо дивитись уважно, то тривимірні трикутники мають форму «коми», а в топових версіях вони оздоблені тисненням гарячою фольгою під гучною назвою «сатиновий хром».

Дуже сучасно, на мій погляд. Тим паче, що повторюють форму «коми» діодні габаритні вогні, які інтегровано в фару. Це п’ять невеликих лінз, розташованих під основною лінзою, а верхня діодна смуга при включенні стає поворотником у вигляді динамічної стрічки та має надпис Nissan. Ну і логотип теж став підсвічуватись.

Вперше Qashqai оснащено адаптивним модулем дальнього світла, додатковим модулем для ширшого розподілу променів. І дійсно робота адаптивного освітлення настільки непомітна та акуратна, що ви дивуєтесь такому яскравому освітленню та тому, що не сліпите зустрічний транспорт. Дальне світло вмикається тільки коли не заважає нікому і вчасно відключається. Тож про це можна не турбуватись під час подорожей. Приємне відчуття.

Позаду змін менше. Тут теж діодні ліхтарі, динамічні поворотники та свіжі бампери. Доповнює загальний зовнішній образ нові дизайни дисків на 17, 18, 19 та 20 дюймів залежно від комплектації та свіжі кольори: Pearl White, Pearl Black плюс незвичайний синьо-зелено-бірюзовий Deep Ocean.

Дизайн задніх ліхтарів залишився незмінним, але трохи скорегували розташування ліхтарів у блоці: червоні ліхтарі складаються з чотирьох окремих елементів, що повторюють форму «ком», як на решітці радіатора. Тонкий бумеранг діодної стрічки, що обрамляє верхню частину фари, переходить у задні ліхтарі і теж повторює передні динамічні сигнали поворотників. Ефектно і заворожує сусідів по дорожньому руху.

Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги - Фото 2

Нові бампери та накладки на пороги з боків допоможуть відрізнити комплектації. В стартових Acenta, N-Connecta, Tekna та Tekna+ бампери будуть чорні з сатиновими накладками. В топовій версії N-Design — в колір кузова та з чорними накладками без жодного сатину на кузові.

Скромні зміни в салоні Nissan Qashqai 2024

Вже давно Nissan за дизайном інтер’єру вийшов за межі бюджетного мас-маркету, хоча і ціни вже не ті. Тож загальна конфігурація салону після фейліфтінгу не змінилась, але змінились деякі матеріали та налаштування. Найбільше змін завжди ховається в деталях. Так на очі одразу потрапляє інше оздоблення над бардачком та на центральній консолі навколо важеля перемикання передач. Тепер це такий собі штучний сіренький пластик з візерунками «під шпон». Змінився важіль, замість крутилки тепер клавіша зміну режимів та кнопки вмикання режиму EV та e-pedal, про які розкажу трохи нижче.

11111111

Три топові версії мають інше оздоблення крісел. І якщо в Tekna це тільки штучна екошкіра, то в топовій N-Design та Tekna+ буде вже натуральна шкіра в комбінації з алькантарою. Правда за відчуттями на дотик преміальною якістю тут і не пахне, але ж це і не преміум. Чи не так?

В якості додаткової плюшки виробник пропонує діодну підсвітку салону, яка може змінювати колір залежно від настрою водія. Правда знайти в меню цей пункт не так легко. Виявляється він ховається в глибинах налаштувань приладової панелі. Вибір кольорів великий, а в топових версіях буде підсвічуватись і задня частина салону, щоб вразити пасажирів. Хоча ця функція навряд чи зараз когось здивує.

А ось покращення якості камер дійсно вражає. Фірмова система Around View Monitor тепер використовує чотири камери, а зображення стало чіткішим та має яскравішу картинку в темну пору доби. Тільки ось справжність дистанції, яку показує камера, трохи не збігається з реальністю. В цьому випадку краще довіряти парктроникам або дзеркалам, ніж камері.

Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги - Фото 11

Приємно бачити деталі на тривимірному 3D зображенні зверху. Хоча б тут камери не хиблять. Добре, що все ще можна перемикати відображення між вісьмома точками огляду зовнішньої камери, щоб отримати зображення спереду, ззаду, збоку або з кутів автомобіля, але робити це потрібно за допомогою окремої кнопки під центральним монітором.

Мені не вдалось перевірити свіжу інтелектуальну функцію «Parking Spot Location Memory», яка дозволяє запам’ятовувати паркувальні місця, що найчастіше використовуються. Вони зберігають в системі штатної навігації, тож наступного разу автомобіль автоматично впізнає місце. До того ж вона запам’ятовує, що вам було важко виїжджати і наступного разу увімкне камеру, щоб ви побачили деталі навколо себе.

Ну і Nissan Qashqai 2024 став першим автомобілем в європейському сегменті Nissan з інтегрованим набором сервісів Google, який дозволить розширити персоналізацію та використовувати додаткові переваги, підключивши свій акаунт Google. До речі, системна карта та навігація дуже тямуща та розмовляє українською мовою. Зображення приємне, а дублюється вона на приладовій панелі.

Звичайно після підключення будуть працювати карти з пробками та голосовий помічник Google Assistant. Тож «Привіт, Google» дозволить вам поспілкуватись, або віддати наказ про виконанні якихось дій в салоні: змінити налаштування вентиляції, увімкнути підігрів крісел або керма та скла, прокласти маршрут та інше.

Варто згадати, що тепер монітори, бездротовий AppleCar Play та Android Auto, а також камери 360 градусів доступні в будь-якій комплектації, починаючи зі стартової. І хоч працюють вони, як завжди в Nissan іноді відвалюючись, все ж таки дуже приємно що вони є і самі швидко підключаються та відновлюються, якщо щось сталось.

Перед очима водія на моніторі за кермом тепер є окремий режим, який показує режим їзди системи e-Power. Ні, це не візуалізація роботи трансмісії, як я думала спочатку, а тільки шкала енергії в процентах. Можна тільки побачити коли працює рекуперація та електродвигун, а коли вмикається потужність двигуна. А жаль, мені завжди подобалась цікава графіка.

Все інше залишилось за відчуттями таким самим і досить якісним. Крісла вже давно тут зручні та регулюються в широких діапазонах, як і кермо. Є усі підігріви сідушок для передніх пасажирів, керма та для лобового скла. Клімат працює добре хоч іноді й гучно, якщо рухаєшся в режимі електрички. Є в максимальній комплектації Tekna+ навіть масаж для передніх крісел. І масажує майже всю спину. Можна налаштувати інтенсивність та швидкість, а вмикається кнопкою збоку від сідушки або на центральному моніторі. Буде тут і бездротова зарядка, а також в підлокітнику заховані входи Type-C, і для задніх пасажирів також пропонують повітряні дифузори та два порти для зарядки гаджетів.

111

На дотик матеріали усі приємні та м’які. В якості економії, японці все ж таки залишають жорсткий пластик в місцях, яких зазвичай зрідка торкається рука людини. Тож не дивуйтесь деяким елементам економкласу. Радійте тому, що під руками м’яко та приємно.

Підвищений рівень безпеки

Тепер і системи безпеки Nissan Qashqai 2024 в повному складі включено до базової комплектації. Трохи допрацювали функцію екстреного гальмування (Front Emergency Brake, Pedestrian Front Emergency Brake, Front Emergency Brake Cyclist), щоб вона більш чутливо реагувала на можливі зіткнення. Тож під час прискорень, коли йдеш на обгін вона прям нервує, що ти не встигнеш змінити смугу і вріжешся в попередній повільний автомобіль. Добре хоч не гальмує. Але він здатен на це. Під час екстреного гальмування увімкнеться і миготіння стоп-сигналів і активується він під час пригальмовування зі швидкості в 60 км/год.

Виробник стверджує, що тепер автоматично вмикається система утримання в смузі руху (Emergency Lane Keeping System) на швидкості більше ніж 60 км/год. Тільки якось вона не так загострено реагує, що і помітити її важко. А вібрація відчувається вже коли та реально наїхав на смугу та перетнув її.

Звісно тут все ще є проєкційний дисплей, на якому відображається швидкість руху, робота допоміжних систем та знаки обмеження швидкості. І тепер остання має деякі зміни — починає блимати та волати, коли ви перевищуєте швидкість. Добре, що можна змінити налаштування і зробити її тихою.

Який Nissan Qashqai 2024 у русі?

Здається все тут звичайне та не шокує тільки дивуєшся як змінився Nissan Qashqai за останні 18 років. Добре, що виробник не відстає, а навпаки активно розвивається та інтегрує нові розробки в масове виробництво. І тепер популярний кросовер став не просто звичайним, але тримається на рівні топових конкурентів, навіть випереджаючи лідера Toyota RAV4 в багатьох напрямках від дизайну до технологій.

А тим паче не відстає бренд і в запровадженні інноваційних екологічних силових агрегатів. Тож система e-power може і не зовсім схожа з Toyota, але працює за таким самим алгоритмом: бензиновий двигун генерує електроенергію, яка за допомогою інвертора надходить до електромотора або до акумуляторної батареї, або ж до обох. Тож Nissan Qashqai e-power має усі переваги електромобіля, але дальність ходу сягає більше ніж 600 км на одному баку палива.

Не варто повторюватись після написаних вже оглядів про фірмову гібридну систему. Тільки нагадаю, що складається вона з трьохциліндрового 1,5-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом і технологією змінного коефіцієнта стиснення, електромотора потужністю 140 кВт та акумуляторної батареї ємністю 1,8 кВт-год.

Звісно з такою системою кросовер залишає тільки приємні відчуття від керування. Він має легке кермо з електропідсилювачем та можливістю змінювати зусилля, м’яку багатоважільну підвіску по колу. Налаштування підвіски, звісно могли б бути більш м’якими для комфорту пасажирів та відсутності легкої тряски під час проїзду нерівностей, які можуть бути досить чутливими. Але виробник явно розумів, що пропонує автівку з силовим агрегатом потужністю 190 к. с. та доступним крутним моментом в 330 Нм майже одразу.

Динамічність Nissan Qashqai 2024 можу порівнятись тільки з електромобілями або старшими представниками люксового бренду Infiniti. Тільки й там не буде такого миттєвого прискорення. Адже тут немає цього посередника у вигляді коробки передач — тільки редуктор. Тож розгін немає взагалі обмежень і навіть на швидкості в 120 км/год кросовер з легкістю підхоплює і видає ще більшу швидкість навіть без вмикання режиму Sport. Головне домовитись з системами безпеки.

Тест-драйв Nissan Qashqai 2024: легкі оновлення — приємні переваги - Фото 15

Система настільки приємна, що дарує і тишу від пересування на електричному режимі, м’якість, миттєву динаміку та потужність, а також економію. Іноді в змішаному режимі витрата палива складала 3,8 літрів, а середньому під час динамічної їзди він буде триматись в районі 5 літрів, що відповідає заявленим 5,3-5,4 літра.

Звісно система e-POWER пропонує і рекуперацію, що іноді досить активна, особливо в режимі Eco. Система може працювати на холостих обертах, щоб повертати електроенергію до акумуляторної батареї. Є тут, як і в Nissan Leaf режим B — який підсилює режим рекуперації. Можна вмикати і функцію e-Pedal Step, яка дозволяє зайвий раз не переставляти ногу та керувати автомобілем однією педаллю. До речі такої системи немає взагалі ні в кого. Але якщо в Leaf вона може повністю зупинити електромобіль, то тут вона лише пригальмує, а щоб зупинитись потрібно натискати гальма.

Позиціювання та конкуренти

Усі зміни, які відбуваються з моделями Nissan вписуються в глобальний план бренду The Arc, що має на меті поступовий перехід до глобального екологічного напрямку. І ми вже дуже чітко можемо простежити таку тенденцію, адже тепер всі Qashqai пропонуються тільки з гібридними системами. Це буде звичайний Mild Hybrid в начальних пропозиціях з 1,3-літровим двигуном і маленькою батареєю, де функція гібрида працює скоріше на зниження вихлопів та зменшення витрати палива і практично не відчувається в динаміці. Такі версії мають механічну коробку передач або фірмовий Хtronic, а також повний або передній привід. Ну і просунуту систему e-power про яку ми розповідали вище, що дозволяє користуватись усіма перевагами електромобіля, виключаючи його найголовніше рису — зарядку. І в компанії вважають, що така версія дозволить споживачу повільно перейти на електричні версії в майбутньому. І повинна з ними погодитись.

В Nissan Qashqai 2024 зібрано все, що можна тільки бажати мати в кросовері — технології, економічність, екологічність, пристойний кліренс, просторий салон, комфорт, зручність керування, приємний сучасний інтер’єр, своєрідний зовнішній вигляд, який тепер доведено до ідеалу. До речі, дизайнери надихались традиційними костюмами японських воїнів, в яких майстерність поєднується з силою та швидкістю. І це дійсно відповідає характеру цієї автівки.

Головне питання залишається тільки в тому, чи готовий буде споживач викласти 1 549 330 грн ($37 661) за динамічний екологічний кросовер і отримати усі переваги e-power. Або можна обрати найпростішу версію з механічною коробкою за 1 140 510 грн ($27 723), а максимальна комплектація з усіма доповненнями буде коштувати 1 861 380 грн ($45 247).

Місце Nissan Qashqai серед конкурентів буде точно десь серед лідерів, адже пропозиція широка, але такого набору, як зараз в нашому герої, майже ніхто не пропонує. Звісно випередити його можуть тільки корейці з KIA Sportage або Hyundai Tucson. Не сильно відстає Honda HR-V та Toyota Rav4, програючи тільки в дизайні та опціях. Підпирають і французи з Peugeot 3008, Citroen C5, пропонуючи вже і електричні версії. І ще можна перерахувати з десяток конкурентів в сегменті. Тільки особисто мені взагалі не хочеться розлучатись з цим автомобілем, настільки приємні відчуття він залишає.

ПЛЮСИ: динаміка, економічність, дизайн екстер’єру та інтер’єру, комфорт, керування.

МІНУСИ: деякі системи все ще працюють не дуже коректно, дуже розмите зображення на камері кругового огляду 360.

А тут можна подивитись огляд попередника.

Технічні характеристики Nissan Qashqai 2024 e-Power Tekna+

Кузов, типSUV
Габарити (ДхШхВ), мм4425/1625/1835
Колісна база, мм2665
Заявлений кліренс, мм180
Об’єм багажника, л.479/1415
Споряджена маса, кг2180
Двигун1.5
Потужність, к.с.190
Крутний момент, Нм330
Тип гібридної установкиHEV
Потужність електромотора, кВт140
Тип приводупередній
Підвісканезалежна/ незалежна пружинна
Трансмісіяредуктор
Динаміка 0-100, с7,9
Максимальна швидкість, км/год170
Споживання палива, л (змішаний)5,4
Вартість, грн1 140 510
Вартість тестового авто, грн1 861 380
КонкурентиToyota RAV4
Kia Sportage
Peugeot 3008
Honda HR-V

 

Дякуємо за наданий автомобіль Nissan Україна.

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader