Які деталі пропозиції
- Перший варіант співпраці пропонує створення стабільного транспортного ланцюга, а саме з порту Ґданська до Дорогуська.
Зауважте! На базі Дембоґуже передбачається декілька заходів для досягнення 14-денного розвантаження танкера з подальшим завантаженням пального і в Завадувці (це біля Хелма) в автомобілі й залізничні цистерни.
- Водночас другий варіант передбачає використання резервуарів PERN. Це буде зроблено для зберігання пального українських компаній.
На цей час немає вільних (доступних) потужностей для зберігання бензину й дизельного пального як на митних, так і на податкових складах,
– зазначається у документі щодо пропозиції.
Саме тому пропонується використовувати потужності, які будуть вже вивільнено після закінчення поточних контрактів. Також, пропонується розширення резервуарного парку 21 у Дембоґуже – це 3 місткості на 50 тисяч кубометрів, кожна планується ввести в експлуатацію 2026 року.
- Крім того, є можливість будівництва нових резервуарів коштом клієнта. Для цього в PERN готові змінювати статус кожної бази на митний склад клієнта.
Суттєвим спрощенням співпраці є реєстрація українських компаній у Польщі й отримання необхідних дозволів від польських органів влади, зокрема, таких як концесія OPZ,
– повідомляють автори пропозиції.
Зверніть увагу! Оцінюється потенціал розширення наявних баз у PERN в 1,8 мільйона кубометрів. Він може реалізуватися за допомогою розгортання ємкостей від 10 тисяч до 50 тисяч кубометрів.