Одна зі скарг на порталі "Мінфін" описує ситуацію, коли банк списав арештовані кошти з картки для соціальних виплат, навіть коли ця картка вже була в мінусі. Клієнт незадоволений тим, що банк блокує неіснуючі суми і утворює штучний борг.
Також скаржаться, що списані кошти не відображаються в системі "Дія" і не видно протягом кількох місяців. В Ощадбанку пояснюють, що не завжди є технічна можливість відкрити окремий рахунок для соціальних виплат.
Тому, якщо рахунок для отримання зарплати, пенсії або соціальної допомоги є звичайним поточним рахунком, на нього можуть накладатися арешти на всі доступні кошти, включаючи цільові. Це пов’язано з відсутністю можливості розділити цільові кошти і звичайні на одному рахунку.
У відповідь на скарги Ощадбанк пояснює, що проблема виникає через технічні обмеження. Соціальні виплати, такі як зарплата, пенсія, стипендія або соціальна допомога, зазвичай зараховуються на поточний рахунок, який може бути також використаний для особистих потреб клієнта. Це означає, що в таких випадках банк не може відкрити окремий рахунок виключно для соціальних коштів.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Ощадбанк" обмежить роботу сервісів: фінансові операції краще перенести