Українців закликають своєчасно платити за комуналку, зокрема за газ та його доставку. Однак це не завжди можливо, адже деяким споживачам просто не доставляють платіжок.
У "Нафтогазі" назвали причини, через які паперові платіжки можуть не надсилати, а також підказали, як розв'язати цю проблему тим, хто не має змоги отримувати електронні рахунки.
В Україні налічується чимало споживачів, які продовжують отримувати паперові рахунки за газ та інші комунальні послуги. Трапляються випадки, коли приходить час платити, а в поштовій скриньці нічого не поклали.
Фахівці "Нафтогазу" пояснюють, що платіжку можуть не відправити у кількох випадках:
- споживач має переплату за спожитий газ;
- споживач заплатив за газ до 12 числа;
- споживач (випадково чи навмисно) вибрав електронний спосіб отримання рахунків.
Якщо споживач упевнений, що є інша причина, то йому необхідно повідомити про це газопостачальну компанію, щоб фахівці разом з "Укрпоштою" перевірили через що не надійшла платіжка.
Повідомити компанію про проблему можна:
- чат-бот у Telegram.;
- електронною поштою - client@gas.ua;
- за телефоном - 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, перевіряли лічильники – накрутили з десяток кубів: українці зіткнулися з шахраями, як убезпечити себе.