Експерти пояснили, що робити, якщо у супермаркетах порушують ваші права
Експерти пояснили, що робити, якщо у супермаркетах порушують ваші права

Експерти пояснили, що робити, якщо у супермаркетах порушують ваші права

Експерти з захисту прав споживачів наголошують, що якщо ви ненароком пошкодили товар у магазині, не варто панікувати та одразу діставати гаманець. Законодавство України стоїть на боці покупців у таких ситуаціях. Це пояснили експерти «Захисту прав споживачів».

Співробітники магазинів не мають права примушувати вас оплачувати товар, який ви випадково пошкодили. Вони можуть лише зафіксувати факт пошкодження. Це пов'язано з тим, що до моменту оплати товар належить магазину, а отже, ризик його випадкового пошкодження також лежить на магазині.

Якщо представники магазину все ж наполягають на вашій вині та вимагають компенсацію, пам'ятайте, що вони не мають права самостійно стягувати з вас кошти. Вину покупця може встановити лише суд. У разі конфліктної ситуації не соромтеся викликати поліцію для фіксації події та захисту своїх прав.

Експерти також нагадують про інші важливі аспекти прав споживачів

  • Касири зобов'язані приймати гроші будь-яких номіналів. Якщо касир відмовляється прийняти ваші гроші, посилаючись на відсутність здачі, це є порушенням ваших прав. Ви можете звернутися до керівництва магазину або скласти скаргу.

До слова, в Україні в разі додаткової мобілізації значно збільшиться кількість військовослужбовців і держава потребуватиме 300 млрд грн на їх забезпечення. Тому народна депутатка від «Слуги народу», голова Комітету Верховної Ради з питань бюджету Роксолана Підласа запропонувала збільшити військовий збір та ввести податки на розкіш.

Джерело матеріала
loader
loader