Абонентів мобільного оператора Київстар очікують важливі зміни — з 10 вересня компанія офіційно закриває послугу «Повідомити мене». Вона автоматично припинить діяти для всіх користувачів. Натомість абонентам запропонують скористатися новою платною послугою «На зв’язку», яка буде коштувати 33 копійки на день.
Послуга «Повідомити мене» була зручною для багатьох, адже дозволяла повідомити абонента, що хтось намагався з ним зв’язатися, коли він був поза мережею або його лінія була зайнята. З моменту повернення в мережу або закінчення попереднього дзвінка, користувач отримував SMS про пропущений виклик, що значно полегшувало комунікацію.
Проте вже з 10 вересня ця функція стане історією. Київстар пояснює, що заміна безкоштовної послуги на платну «На зв’язку» є вимушеним кроком, пов'язаним з поточною економічною ситуацією та енергетичною кризою в країні. Нова послуга буде платною і коштуватиме 33 копійки на день, що, на думку оператора, дозволить продовжити надання якісних послуг в умовах змін.
Абоненти зможуть скористатися новою функцією, якщо їхній номер починається з кодів 067, 068, 096, 097 або 098. Для багатьох така зміна може стати неприємним сюрпризом, адже замість безкоштовного сервісу тепер доведеться сплачувати додаткові кошти.
Компанія Київстар підкреслює, що прагне підтримувати якісний зв’язок для своїх клієнтів у непростий для країни час, але також повинна враховувати економічні реалії. Нововведення викликає суперечливі відгуки серед користувачів, які задаються питанням, чи не є це черговою спробою заробити на простих абонентах.
Раніше ми розповідали, що інтернету може не бути: українські провайдери пішли на крайні заходи
Також, всього 1 гривня: "Київстар" здивував абонентів щедрістю