Тест Nissan Qashqai e-Power у Карпатах: реальні витрати і принади незвичного кросовера
Тест Nissan Qashqai e-Power у Карпатах: реальні витрати і принади незвичного кросовера

Тест Nissan Qashqai e-Power у Карпатах: реальні витрати і принади незвичного кросовера

Попри відключення світла та інші негаразди, українці продовжують активно скуповувати електромобілі. Проте стабілізаційні відключення електроенергії іноді перетворюють експлуатацію авто на електриці у такий собі квест. І саме тому ми відмовилися від подорожі у Карпати на електромобілі, віддавши перевагу кросоверу Ніссан з гібридною технологією e-Power.Ми вже публікували тест-драйв Nissan Qashqai e-Power, але тоді мова йшла про використання в умовах міста та передмістя. Наразі ж мова йде про абсолютно різні режими та умови пересування. А саме – про подорож із Києва до Закарпаття.Зазначимо: це не просто гібрид, але й не електричний автомобіль, що потребує підзарядки від зовнішніх джерел. Головною принадою Nissan Qashqai e-Power є його приводний рух, який використовує технологію e-Power. Це не повноцінний електромотор, а комбінація бензинового двигуна і електричного приводу. Електромотор живиться виключно від батареї, яка заряджається від бензинового двигуна.Фактично, ви отримуєте переваги електромобіля (такі як миттєва реакція на педаль газу і безшумний хід), без потреби заряджати його зовнішнім джерелом. До того ж, ти можеш не перейматися тим, що «не дотягнеш» до зарядки, бо 1.5-літровий бензиновий мотор виступає в ролі генератора. Тож теоретично на ньому можна доїхати з Києва до Буковеля на одному баку. Чи реально?За час подорожі більше половини шляху це була траса. Тобто, мінімум гальмувань і максимум стабільної високої швидкості на рівні 140-150 км/год. Як показала практика, за таких умов, «розумний гібрид» від Ніссану витрачає близько 6.5-7 літрів пального. Коли їхати «на всі гроші», натискаючи на газ щоразу і щосили (та в режимі Спорт), може бути і 7 з половиною. Втім це саме той випадок, коли не для цього його «мати ростила»…Адже сама технологія e-Power передусім передбачає економію у місті. Тобто, як і у випадку з електромобілями, запас ходу цього кросовера (відповідно, і витрати) будуть менше в міських умовах. Але! При використанні e-Pedal, можна заощаджувати й в умовах гірських серпантинів. Принцип тут простий – якщо треба сповільнюватися, не обов’язково тиснути на гальма, варто лише відпустити акселератор.Насправді дуже крута функція, і коли звикаєш до неї, то на умовно «звичайній» машині її ну дуже не вистачає (не кажучи вже про те, що вона дозволяє зменшити зношування гальмівниз колодок і дисків). По-друге, відпускаючи газ, батареї заряджаються. Ніби нічого принципово нового (рекуперація енергії використовується вже на багатьох авто), але різниця в тому, що ДВЗ підключається як генератор, коли батарея розряджена, проте якщо заряду вистачає – автомобіль здебільшого їде на електриці.Отож, про цифри. На гірському серпантині (близько 170 км) нам вдалося досягти витрат пального на рівна 3,8-4 л! Як на мене, це просто фантастичний показник, зважаючи на той факт, що не було мети заощаджувати, але на спусках акумулятори заряджалися, ДВЗ не вмикався – а це просто шалена економія. Те ж саме можна сказати і про місто: якщо не давити газ в підлогу, витрати пального будуть менше, ніж у дизельного авто! І знову ж таки, не кажучи вже про екологічність…Сидіння та комфортПростір та практичністьТехнології та оснащенняПідсумокNissan Qashqai e-Power — це гібридний кросовер, який поєднує в собі комфорт, практичність та передові технології. Головною особливістю моделі e-Power є інноваційна гібридна система, де бензиновий двигун використовується виключно для зарядки батареї, а основну тягу забезпечує електричний двигун. Це дозволяє автомобілю працювати більш плавно, як електромобіль, при цьому не вимагаючи зовнішньої зарядки.Докладніше про ціни та комплектації читай на сайті nissan.ua

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader