/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F0b50b2920e07402a5e6aed446f898399.jpg)
ПриватБанк роз'яснив правила щодо кредитних лімітів після скарги пенсіонерки
Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на встановлення кредитного ліміту без її згоди. Пенсіонерка Наталка Ф. звернулася до банку через соціальні мережі з питанням: "Мені встановили кредитний ліміт без моєї згоди. Чи я можу від нього відмовитись?"
Жінка висловила занепокоєння щодо необхідності переведення пенсії в інший банк для уникнення кредитної лінії. "Я пенсіонерка з мінімальною пенсією. Чи обов'язково щоб не мати кредитної лінії переводити пенсію в інший банк? Я ніколи не брала кредитів і не хочу починати", - зазначила клієнтка.
У відповідь представник ПриватБанку пояснив: "Кредитна картка передбачає наявність кредитного ліміту за умовами договору. Банк аналізує інформацію та може збільшувати або зменшувати кредитний ліміт на картці".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F0f98c5547e7907c938fa5babd8c6c141.jpg)
Банк запропонував альтернативне рішення для клієнтів, які не бажають мати кредитний ліміт. "Якщо ви бажаєте мати саме дебетову картку, можна відкрити "Картку для виплат" - ця картка не передбачає наявність кредитного ліміту", - повідомив представник ПриватБанку.
Раніше подібна ситуація вже виникала з іншим клієнтом банку, який зіткнувся з несподіваним підвищенням кредитного ліміту. Тоді ПриватБанк пояснив свою політику, зазначивши, що аналізує багато чинників при зміні лімітів, включаючи наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати та активність користування карткою.

