"Навіть на піку використання генераторів їхня частка споживання пального становить лише 10%, а у випадку дизелю – ще менше, близько 5%. При цьому на ринку вже існує профіцит пального, що складає від 15% до 30%", — наголосив Куюн.
Це означає, що в країні є достатньо пального, щоб впоратися з будь-якими викликами, навіть у випадку найгірших енергетичних сценаріїв. Експерт також зазначив, що є кілька факторів, які можуть призвести до подальшого зниження цін на пальне.
Одним із них є те, що світовий ринок нафти продовжує демонструвати тенденцію до зниження цін. За словами Куюна, світові нафтотрейдингові компанії прогнозують подальше зниження цін на нафту, що своєю чергою сприятиме зниженню цін на бензин і дизель.
Ще одним фактором є незначне зростання цін на пальне після введення акцизів на бензин та дизель – лише у межах 1,5-2 гривень за літр. Це, на думку експерта, є звичайним коливанням для ринку і не становить серйозної загрози для цінової стабільності.
Також Сергій Куюн зазначив, що ринок переповнений пальним, яке було завезене напередодні підвищення акцизу, що чинить додатковий тиск на ціни. Якщо прогнози великих нафтових компаній справдяться, українці можуть очікувати стабільності на ринку пального, а можливо, навіть подальшого зниження цін у найближчій перспективі.
Останні новини України:
Також Politeka писала, що буде з гривнею у 2025 році, якщо триватимуть активні бої.