Машиністи поїздів у Великій Британії проголосували за прийняття нової пропозиції щодо заробітної плати, що поклало край тривалому трудовому спору і серії руйнівних страйків.
За даними ASLEF, близько 96,6% членів профспілки проголосували за прийняття угоди при явці 88,5%.
За останні два роки близько 13 тисяч машиністів поїздів провели 18 днів страйків, які зачепили 16 залізничних компаній.
Новий уряд Великої Британії веде переговори з ASLEF з моменту вступу на посаду в липні після блискучої перемоги на виборах традиційно дружньої до профспілок Лейбористської партії.
Оголошена минулого місяця пропозиція щодо підвищення заробітної плати передбачає збільшення зарплати машиністів на 5% у 2022/23 році, на 4,75% у 2023/24 році та на 4,5% у 2024/25 році.
Залізничні страйки стають все більш поширеними протягом останніх двох років, оскільки висока інфляція і криза вартості життя стимулювали вимоги щодо підвищення заробітної плати в ряді секторів.
Після обрання прем'єр-міністром Стармер неодноразово звинувачував колишній консервативний уряд у тому, що він залишив Британію у занедбаному стані.
За його словами, це дозволило "головорізам" спровокувати антиміграційні заворушення.