Ви ще не знаєте, але купите цей продукт: як упаковки нав'язують вам рішення
Ви ще не знаєте, але купите цей продукт: як упаковки нав'язують вам рішення

Ви ще не знаєте, але купите цей продукт: як упаковки нав'язують вам рішення

В супермаркетах упаковка продуктів часто використовує трюки, щоб зробити їх вигляд привабливішим. Наприклад, червоні пакети можуть зробити апельсини виглядати помаранчевішими завдяки оптичному ефекту, відомому як ефект конфеті. Жовті сітки на лимонах також підсилюють їхній колір.

Упаковка не лише впливає на колір продуктів, але й на наше сприйняття. Дизайнери використовують кольори для того, щоб підкреслити певні якості продукту. Наприклад, червоний колір часто асоціюється зі солодкістю, а зелений — з здоров’ям.

Персиковий джем, скріншот: YouTube
Персиковий джем, скріншот: YouTube

Сині упаковки можуть натякати на низький вміст калорій. Форма і шрифт упаковки теж важливі. Гострі шрифти і форми зазвичай асоціюються з кислими і гіркими смаками, тоді як округлі шрифти і форми — із солодкими.

Шрифт також може впливати на наше сприйняття, де плавні літери викликають асоціації з м’якістю, а кутасті — з кислинкою. Звук упаковки також може впливати на наше сприйняття продукту. Гучна упаковка, яка хрумтить, може створити відчуття свіжості і хрусткості.

Ви ще не знаєте, але купите цей продукт: як упаковки нав'язують вам рішення - Фото 2

Нарешті, додавання текстури або ваги упаковці може зробити продукт більш привабливим для дотику. Також упаковка може працювати на нашу ностальгію, як у випадку з апельсинами в мішечках, що багато хто звик купувати.

Крім того, Знай.ua повідомляв, як зробити дешеве пиво смачнішим – простий трюк, яким користуються бармени

Джерело матеріала
loader
loader