Медіа просять депутатів дозволити рекламу лише на зареєстрованих медіа. Про це під час National Media Talk 20 вересня розповіла Євгенія Кравчук, заступниця голови Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики.
«Це відбувається тому, що бюджети йдуть на незареєстровані телеграм-канали», — сказала Кравчук.
Андрій Боборикін, «Українська правда», додав, що ця ініціатива медіа не є способом забрати кошти в незареєстрованих каналів: «Це спосіб донести до авторів закону про медіа можливість впливу на телеграм».
Учасники дискусії звертали увагу на те, що органи влади активно користуються телеграм-каналами і мають мільйони підписників.
«Якщо ми заборонимо державним органам користуватись телеграмом, то хто залишиться?» — додала Кравчук.
Віта Володовська, Лабораторія цифрової безпеки, звернула увагу на те, що заблокувати конкретні телеграм-канали неможливо: «У ЄС офіс Telegram лише створюється». Тоді як зазвичай вимоги регулювати телеграм якраз стосуються закриття певних, небезпечних каналів.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.