Потураєв: Законодавці нічого не роблять, щоб дати гроші медіа
Потураєв: Законодавці нічого не роблять, щоб дати гроші медіа

Потураєв: Законодавці нічого не роблять, щоб дати гроші медіа

Гроші для ринку, на його думку, може дати ліберизація рекламного законодавства

Питання лобіювання медіа має стати головним на порядку денному парламенту, вважає Микита Потураєв, голова Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Верховної ради України. Про це він сказав під час NAMSummit 20 вересня.

«Я чую розмови про політику, але не чую розмов про гроші. Без грошей не може бути вільних приватних медіа», — сказав він.

В умовах падіння рекламного ринку (на 50%) гроші медіа, за його словами можуть дати реклама алкоголю та ігровий бізнес.

«У нас обмеження щодо реклами алкоголю найжорсткіші ніж у Європі. Але чи стали українці від цього менше пити? Ні», — каже Микита Потураєв, — Ми пропонували дозволити рекламу алкоголю не з 23 години, а з 22, однак ця правка не пройшла через Верховну Раду. Ми спробуємо зробити це знову. Але в мене не має впевненості в успіху».

Він закликав медіа надати підтримку цій ініціативі.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Гроші
Джерело матеріала
loader
loader