Контролюйте витрати: як дізнатися, куди йдуть гроші з мобільного рахунку
Контролюйте витрати: як дізнатися, куди йдуть гроші з мобільного рахунку

Контролюйте витрати: як дізнатися, куди йдуть гроші з мобільного рахунку

Кожен абонент мобільних операторів України може легко отримати детальну інформацію про використані послуги за потрібний період — і що важливо, це абсолютно безкоштовно. Це допоможе краще контролювати витрати й зрозуміти, куди саме зникають гроші з рахунку.

Національна комісія, що регулює сфери електронних комунікацій, радіочастотного спектру та поштового зв'язку (НКЕК), розповіла, що оператори зобов'язані надавати таку інформацію у вигляді розшифрованого рахунку. Зробити це можна через мобільний додаток оператора або, при бажанні, особисто звернувшись до найближчого офісу мобільного оператора.

Київстар. Фото: скрін youtube

У розшифрованому рахунку буде вказана низка важливих даних:

  • номер абонента;
  • тип послуги;
  • обсяг наданих послуг;
  • вартість за кожну з них.

Ця послуга доступна лише для ідентифікованих абонентів, тобто для тих, хто зареєстрований або має контракт із оператором. Якщо ж абонент користується послугами анонімно, такі рахунки не надаються.

Lifecell / фото: Pinterest

Абоненти таких операторів, як "Київстар", lifecell та Vodafone, мають можливість швидко отримати інформацію про свій тариф і послуги безпосередньо від свого оператора. Наприклад, якщо ви пропустили повідомлення про зміни тарифу або просто забули його деталі, завжди можна дізнатися актуальну інформацію.

Vodafone. Фото: скрін youtube

Для абонентів lifecell існує спеціальна комбінація *141#, що дозволяє переглянути інформацію про поточний тарифний план, змінити його або дізнатися про пропозиції для роумінгу.

Пенсіонерка з телефоном в руках

Абоненти "Київстару" можуть отримати дані про тариф кількома способами: через запит 100*01*2#, авторизацію на сайті, у додатку "Мій Київстар" або ж просто набравши номер 466*66.

Для користувачів Vodafone також є кілька способів перевірити тариф. Ви можете набрати 101#, зателефонувати за номером 111*1 або перейти за спеціальним посиланням на сайт оператора. Крім того, є можливість перевірити залишок послуг та термін дії пакету за запитом 101*4#.

Як зазначає OBOZ.UA, українські мобільні оператори стикаються з труднощами під час відключень електроенергії, через що зв'язок може працювати лише 4-6 годин. Але оператори вже активно працюють над подовженням цього часу, щоб навіть за відсутності світла була можливість викликати швидку, поліцію чи зв'язатися з рідними.

Раніше ми повідомляли, як українські мобільні оператори готуються до зимових відключень.

"Київстар" приготував подарунки українцям, як ними скористатися- детальніше на Знай.ua.

Джерело матеріала
loader
loader