Мобільний зв'язок під час блекауту: що чекає з відключеннями світла
Мобільний зв'язок під час блекауту: що чекає з відключеннями світла

Мобільний зв'язок під час блекауту: що чекає з відключеннями світла

Комітет Верховної Ради України з питань цифрової трансформації рекомендував розглянути новий законопроєкт, який має на меті забезпечити стабільну роботу мобільних операторів під час відключень електроенергії.
Цю інформацію 18 вересня оприлюднив Сергій Штепа, голова підкомітету з питань розвитку цифрової індустрії, у Telegram-каналі "Слуга народу". Законопроєкт був ініційований на підтримку рішення Верховного Головнокомандувача України та покликаний стимулювати операторів забезпечити безперебійний зв'язок для населення в умовах перебоїв з електропостачанням.

Київстар. Фото: Youtube

Передбачено впровадження жорсткіших заходів, зокрема збільшення кількості позапланових перевірок операторів і посилення штрафів для тих, хто не виконує вимоги Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах електронних комунікацій та захисту інформації.

Штепа також підкреслив, що деякі мобільні оператори не поспішають вирішувати проблему та не мають достатньої кількості генераторів для підтримки зв'язку під час відключень.

Київстар, мобільний телефон. Фото: Знай.ua

Раніше Президент ініціював заходи для стабілізації мобільного зв'язку, зобов'язавши операторів до 1 лютого 2025 року забезпечити 10 годин роботи своїх мереж під час відключень електроенергії. До 1 липня 2025 року не менше 75% базових станцій повинні забезпечувати чотири години зв'язку.

Компанія "Київстар" повідомила, що до другого кварталу 2025 року планує забезпечити автономну роботу 30% своєї мережі протягом 6 годин, хоча визнала, що технічно це є складним завданням.

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" готує оновлення тарифів з 1 вересня: зв'язок стане ще дорожчим

Джерело матеріала
loader
loader