Соціально вагомий контент – одна з головних тем KMW’24
Соціально вагомий контент – одна з головних тем KMW’24

Соціально вагомий контент – одна з головних тем KMW’24

Transformation Communications Activity (TCA) та Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) вже вкотре підтримують Kyiv Media Week (KMW), програма якого щорічно приділяє особливу увагу темі соціально вагомого контенту, прикладних рішень щодо його виробництва, фінансування, пошуку партнерств, особливостей роботи зі складними темами та пошуку ефективних способів донесення їх до глядача зі збереженням як креативної, так і бізнес-складової кожного проєкту.

У межах KMW’24 у перший день форуму відбудеться лінійка секцій з фокусом на соціально вагомий контент. Відкриє цей блок заступниця директора USAID в Україні Теодора Делл (Theodora Dell) з промовою-привітанням до спільноти KMW.

3 жовтня о 13:35 – 13:55 відбудеться презентація «Про що ми говоримо, коли говоримо про війну. Результати досліджень контенту у фокус групах від ТСА-USAID». Дмитро Буханевич, менеджер з досліджень та аналітики ТСА-USAID, розповість про особливості сприйняття контенту про війну на основі досліджень, проведених у 2024 році.

Одразу після цього, о 13:55 – 14:35, відбудеться панельна дискусія «Соціально вагомий контент. Зміна майндсету виробників, мовників і глядачів в українських реаліях». До участі запрошені представники компаній та організацій, що мають значний досвід у цій сфері. Зокрема: Лукʼян Галкін, директор департаменту зовнішнього виробництва соціально впливового контенту та копродукції, Суспільне мовлення України; Яна Гончаренко, директорка з комунікацій та сталого розвитку, Starlight Media; Олександр Клейменов, директор теле- і кіно-контенту, TCA-USAID; Олександр Веремієнко, капітан Збройних Сил України та продюсер-консультат FILM.UA Group; Катерина Осадча, телеведуча, продюсерка, засновниця фундації Kateryna Osadcha Foundation. Модеруватиме дискусію Яна Брензей, ведуча програми «Вікна-новини» на СТБ та марафону «Єдині новини», Starlight Media.

Після заглиблення у тему соціально вагомого контенту учасників KMW запросять переглянути перший епізод серіалу «Батьківський комітет», що створено за підтримки USAID. Проєкт представить продюсерка Тетяна Шуліка, а його прем’єра відбудеться вже 23 листопада на телеканалі 1+1 Україна.

«Сьогодні, коли Україна зіштовхується з викликами війни, важливо ділитися історіями, які не лише підкреслюють силу та незламність українського народу, але й порушують питання відновлення і справедливості. Створюючи та поширюючи соціально вагомий контент, ми сприяємо розбудові більш згуртованого та інклюзивного суспільства, здатного протистояти викликам сьогодення та формувати міцну основу для  відновлення в майбутньому.

За підтримки USAID ТСА з 2022 року вийшло або наразі створюється 40 проєктів соціально вагомого контенту. Серед них, наприклад, художній фільм «Сірі бджоли» за романом Андрія Куркова, серіал «Ботоферма» про те, як просто потрапити під вплив фейкових «новин», YouTube-шоу «Коледж Чек», яке розповідає підліткам про те, що профтехнічна освіта – це не радянські ПТУ, а можливість отримати професію, яка приноситиме гарний заробіток. Зараз наші партнери працюють над проєктами про інтеграцію в суспільство ветеранів, про меморіалізацію героїзму тих, хто боровся в окупації, про проблеми повернення українців з Європи додому. Ми підтримуємо ці проєкти, бо вони спонукають суспільство до дискусії та пошуку рішень, а це і є метою проєкту ТСА.

Тим більше, що українська креативна індустрія доводить свою стійкість, адаптивність та інноваційність, аби український соціально вагомий контент резонував з аудиторією, як в Україні, так і за її межами, демонстрував стійкість та єдність українців, спонукав до дискусії» – Ярополк Тимків, заступник керівника проєкту з програмних питань USAID Transformation Communication Activity.

Запрошуємо вас відвідати головну медійну подію України – форум Kyiv Media Week, що відбудеться 3–4 жовтня 2024 року в інноваційному парку UNIT.City (вул. Дорогожицька, 3, Київ). Ознайомитись з повною програмою та зареєструватись на KMW’24 можна на сайті форуму.

KMW'24 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) є головною агенцією розвитку уряду США. Метою допомоги USAID у сфері розвитку є підтримка України в її прагненні стати успішною демократією з ефективними, підзвітними та прозорими інституціями. За понад 30 років партнерства з Україною USAID сприяло інклюзивному економічному зростанню, демократичним реформам, вільній пресі, потужному громадянському суспільству та прозорій системі охорони здоров'я. Під час війни Росії проти України USAID надала життєво необхідну гуманітарну допомогу, допомогла забезпечити українців теплом і електроенергією, незважаючи на атаки Росії на енергетичні системи, підтримала фермерів і експортерів продовольства, щоб вони могли продовжувати постачати зерно людям по всьому світу, а також допомогла українським партнерам просувати важливі антикорупційні реформи та євроінтеграційні реформи.

Генеральний медіапартнер: 1+1 Media.

Партнери KMW’24: Heart of Europe, Serial Killer, FILM.UA Group, Українська кіноасоціація, Omdia, BB Media, Державне агентство України з питань кіно, NAM Summit, ProKino, Nerd Agency, Brandly, Boxed Off, Setanta. Мережеві партнери: Jack Daniel’s, сидр Cidre Royal, вина Villa UA. Медіапартнери: Detector media, Starlight Media, Київ 24, MMR, Delo.ua, WoMo, Київстар ТБ, Megapolis+

Мінеральний партнер: Крайна

Партнери кава-брейків: Асканія FMCG, Lavazza, Dilmah

Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader