Цифровий банк Revolut критикує Meta за потурання шахрайствам
Цифровий банк Revolut критикує Meta за потурання шахрайствам

Цифровий банк Revolut критикує Meta за потурання шахрайствам

Британська фінансово-технологічна компанія Revolut у четвер розкритикувала материнську компанію Facebook Meta за її підхід до боротьби з шахрайством, заявивши, що американський технологічний гігант повинен безпосередньо компенсувати людям, які стали жертвами шахраїв через її соціальні медіа-платформи.

Через день після Метиоголосив про партнерство з британськими банками NatWestі Metro Bank про структуру обміну даними, розроблену для того, щоб запобігти тому, щоб клієнти стали жертвами шахрайських схем, Revolut сказав, що пакт «надзвичайно не відповідає вимогам для боротьби з шахрайством у всьому світі».

У своїй заяві Вуді Малуф, голова відділу фінансових злочинів Revolut, сказав, що плани Meta по боротьбі з фінансовим шахрайством на своїх платформах зводяться до «малих кроків, коли галузь дійсно потребує гігантських стрибків вперед».

«Ці платформи не несуть жодної відповідальності за відшкодування жертвам, і тому у них немає стимулу щось робити. Зобов’язання щодо обміну даними, хоча й необхідне, просто недостатньо», — додав Малуф.

CNBC звернувся до Meta для коментаря.

7 жовтня у Великій Британії набудуть чинності нові реформи платіжної індустрії, які вимагають від банків і платіжних компаній видавати жертвам шахрайства з так званими авторизованими push-платежами (APP) максимальну компенсацію в розмірі £85 000 ($111 000).

Регулятор платіжної системи Британії раніше рекомендував максимальну суму компенсації в розмірі 415 000 фунтів стерлінгів для жертв шахрайства, але відмовився після негативної реакції з боку банків і платіжних компаній.

Малуф із Revolut сказав, що, хоча його компанія підтримує кроки, які уряд Великобританії вживає для боротьби з шахрайством, Meta та інші соціальні медіа-платформи повинні зробити свій внесок у фінансову компенсацію тим, хто став жертвою шахрайства в результаті шахрайства, що відбувається на їхніх сайтах. .

Фінтех-компанія опублікувала звіт у четвер, у якому стверджується, що 62% шахрайства, про яке повідомляють користувачі на її платформі онлайн-банкінгу, походить від Meta, порівняно з 64% минулого року.

Facebook був найпоширенішим джерелом усіх шахрайств, про які повідомляли користувачі Revolut, на нього припадало 39% шахрайства, тоді як WhatsApp був другим за величиною джерелом таких подій з часткою 18%, зазначив банк у своєму «Звіті про безпеку споживачів і фінансові злочини». 

Джерело матеріала
loader
loader