Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту
Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту

Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту

Японська корпорація Hitachi спільно з американським виробником чипів Nvidia розробила службу з обслуговування залізничних потягів із використанням технології штучного інтелекту, яка дозволяє істотно підвищити ефективність виявлення й усунення несправностей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Kyodo.

Технологічне рішення отримало назву HMAX і використовує вдосконалені графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та інших даних, отриманих із камер та встановлених у потязі датчиків, таких як нагрівання, вібрація тощо, які збираються під час його руху.

Це дозволяє частіше отримувати дані про стан потягів порівняно з методами, що застосовуються при традиційному технічному обслуговуванні, і проводити своєчасну заміну деталей для підвищення безпеки пасажирів, зокрема, на високошвидкісних залізницях.

Штучний інтелект аналізує отримані дані, виявляє відхилення від норми і встановлює найкращий час для заміни відповідних деталей.

Це перше комерційне застосування рішень Hitachi із використання ШІ в обслуговуванні потягів і залізниць, якого компанії вдалося досягнути в партнерстві з Nvidia.

У компанії повідомили, що HMAX вже успішно впровадили на деяких залізничних маршрутах у Великій Британії та Італії.

Як повідомляв Укрінформ, японський стартап Ashirase, якого підтримує компанія Honda Motor Co., випустив пристрій, щоб допомогти людям із вадами зору краще орієнтуватися в навколишньому просторі.

Джерело матеріала
loader
loader