Про це передає Укрінформ з посиланням на The Hill.
«Наш бізнес перебуває у складному становищі, і важко переоцінити виклики, з якими ми стикаємося», – заявив Ортберг.
Він також повідомив, що поставки літаків 777X будуть відкладені до 2026 року, а виробництво вантажних 767 Freighter у 2027 році буде припинено.
За словами гендиректора, «відновлення компанії потребує ухвалення складних рішень», і їй доведеться провести структурні зміни, «щоб забезпечити конкурентоспроможність і довгострокову перспективу для клієнтів».
Значні скорочення штату Boeing відбулися після того, як компанія зайшла в глухий кут у переговорах зі працівниками після майже чотирьох тижнів страйку.
Близько 33 тис. робітників залишили її в середині вересня. За даними консалтингової компанії Anderson Economic Group, станом на 27 вересня страйк обійшовся компанії, працівникам і постачальникам загалом у 1,4 млрд доларів.
Boeing стверджує, що профспілка висунула «вимоги, які не підлягають обговоренню і значно перевищують те, що може бути прийнято, якщо ми хочемо залишатися конкурентоспроможним бізнесом».
Як повідомляв Укрінформ, у вересні працівники авіабудівного заводу Boeing на західному узбережжі США оголосили страйк після того, як за нього проголосували 96% робітників.