Клієнт "Монобанку" поскаржився на те, що фінустанова тривалий період безпідставно користується його коштами.
Через непорозуміння з банком, він не зміг вчасно сплатити податки, а працівники його компанії залишилися без заробітної плати. Про це він написав на сайті Мінфіну.
Чоловік пояснює, що на рахунку юридичної особи його компанії не було достатньо коштів, щоб виплатити працівникам заробітну плату.
Він переказав необхідну суму зі своєї особистої картки "Монобанку" на рахунок юридичної особи. Чоловік уточнює, що саме він є власником цієї юрособи. Однак цей платіж потрапив під фінмоніторинг банку.
"Потрібно було виплачувати зарплату, працівникам, податки, ПДВ, а коштів на рахунку на цей час не було! Все в очікуванні, і працівники, і бухгалтерія, а тут на тобі – лист платіж потрапив на перевірку, дайте документи" – скаржиться підприємець.
Працівники "Монобанку" попросили його надіслати документи, що підтверджують, і чоловік без зволікань це зробив.
Проте банк не поспішає розблокувати його кошти, а на всі звернення працівники банку лише розводять руками та обіцяють розглянути якнайшвидше.
Чоловік обурений таким ставленням до своїх клієнтів, через яке його співробітникам нема чим годувати себе та своїх дітей.
Українець вважає, що таким чином фінустанова незаконно множить свої доходи.
"У мене склалося таке враження, що це монобанк розробив незаконну схему користування та примноження капіталу за рахунок користування чужими коштами! Друзі! Може ми щось не знаємо Можливо банк так і працює?! Питання - поки це буде?! Поверніть мені кошти!" !!” – додає він.
Раніше ми повідомляли, що люди лишилися без зарплати: monobank не дозволив українцям отримати гроші.