У Каннах (Франція) 21–24 жовтня проходить найбільший форум професіоналів у сфері телебачення та медіа MIPCOM. Про це повідомляє Суспільне Мовлення.
MIPCOM об'єднав понад 11000 делегатів та понад 3500 покупців з майже 100 країн світу.
Щороку в жовтні представники світового телевізійного цеху збираються, щоб налагодити співпрацю, обмінятися досвідом та проговорити тенденції розвитку індустрії загалом.
Під час виступу на українській панельній дискусії, що була організована на EU Media Stand, генеральний продюсер дирекції телебачення Суспільного Мовлення Григорій Тичина розповів про реформу Суспільного Мовлення, активи мовника, зростання виробництва документального контенту, включно з копродакшеном, про розвиток системи роботи з архівним контентом і наголосив на зацікавленості мовника у дистрибуції власного контенту на інших територіях.
На цьогорічному ринку MIPCOM Суспільне презентувало масштабний каталог контенту.
Також три документальні проєкти були відібрані для представлення у міжнародному каталозі Creative Europe.
Це два фільми і семисерійний серіал:
«Будапешт. Бомба під незалежність»
Історія про те, як Україна, станом на 1991 рік фактично третя ядерна держава світу, стала слабкою та вразливою, і як їй у цьому сприяв, з одного боку, майбутній агресор, з іншого боку — країни Заходу, які зараз підтримують Україну у відбитті російської агресії в центрі Європи.
«Щедрик проти "русского міра"»
Фільм про тріумфальне всесвітнє турне хорової капели Олександра Кошиця («Carol of the Bells») у 1918–1924 рр., яке стало успішним актом культурної дипломатії УНР, ініційованої Симоном Петлюрою.
«Колапс. Як українці зруйнували імперію зла»
Семисерійний проєкт про вихід України зі складу СРСР та роль українців у розпаді імперії зла. Показує цілком український погляд без наративів будь-якої іноземної держави.
Окрім Суспільного на події також були присутні представники компанії Space Production.
За словами головної продюсерки Катерини Ласкарі, перші дні MIPCOM Cannes 2024 для SPACE production принесли яскраві інсайти.
«MIPCOM цього року став єдиною великою подією в Каннах для ринки дистрибуції після скасування весняного MIP TV, і тому сюди з'їхався весь світ.
За головним акцентом нашої участі на MIPCOM залишається просування нашого флагманського серіалу К.О.Д., який український глядач дивиться на телеканал СТБ. Ми мріємо з Daria Leygonie-Fialko, щоб наш унікальний детективний формат знайшов свою аудиторію на багатьох міжнародних ринках, і саме для цього ми тут — розширити можливості дистрибуції та продати формат»,— зазначила генеральна продюсерка Катерина Ласкарі.
Фото: Суспільне мовлення
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.