Попри війну в агріфуд-секторі створюють нові продукти та інвестують у розвиток
Попри війну в агріфуд-секторі створюють нові продукти та інвестують у розвиток

Попри війну в агріфуд-секторі створюють нові продукти та інвестують у розвиток

У час складних випробувань для країни агріфуд-сектор намагається не лише утриматися, але й створювати нові продукти, інвестувати у розвиток, завойовувати іноземні ринки.

Про це розповіли найвпливовіші експери ринку під час головної агріфуд-конференції року New Food Summit.

«Через російську агресію ми маємо руйнування інфраструктури, перервані ланцюги постачання, значний інфляційний тиск та підвищення вартості імпортованого обладнання, дефіцит кадрів, загальноекономічну нестабільність», — зауважує засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group Борис Шестопалов. 

За його словами, українці також відчувають вплив глобальних викликів. Це й інтеграція штучного інтелекту в сільське господарство та харчове виробництво, їхня автоматизація та роботизація, використання блокчейну, зростання попиту на функціональні продукти та розвиток технологій для зменшення вмісту цукру в продуктах.

Джерело матеріала
loader
loader