Індія готова витратити рекордні 6,6 млрд євро на нові підводні човни. У багатомільйонному тендері на придбання шести підводних човнів залишилося лише два фіналісти з Німеччини та Іспанії. Про це пише El Confidencial.
Основним фактором, що вплине на вибір Індії, стане надійність системи (AIP), яка дозволяє цим «золотим субмаринам» залишатися на глибині до трьох тижнів.
У тендері беруть участь іспанська суднобудівна компанія Navantia та німецька Thyssenkrupp. Наприкінці жовтня прем’єр-міністр Іспанії Педро Санчес і канцлер Німеччини Олаф Шольц планують відвідати Індію, аби підтримати свої національні компанії у боротьбі за цей контракт.
За даними індійських джерел, рішення AIP від іспанської Navantia більше відповідає вимогам ВМС Індії. Втім, Німеччина має суттєву перевагу як найбільший торговельний партнер Індії в Європі.
Очікується, що після укладення контракту всі підводні човни будуть передані Індії протягом десяти років.
До слова, нафтопереробні заводи Індіївідіграють ключову роль у переробці російської сирої нафти, яка потім експортується в інші країни, зокрема на Захід. Китайські та індійські нафтотрейдери несуть відповідальність за вибухове зростання кількості танкерів тіньового флоту, які перевозять російську нафту до Азії, оминаючи таким чином усі західні санкції.