Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado
Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado

Таке неможливо було уявити, що дві знакові моделі Toyota одночасно переживуть зміну поколінь і в одну мить прибудуть на наш ринок, але це сталось. Така подія варта уваги і детального розгляду.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 1

Camry та Prado – моделі від Toyota одні з найтоповіших на нашому ринку. Вони майже не втрачають вартості з роками, мало хто наважується з ними розлучатись, а ступінь бажаності просто зашкалює. І тим унікальнішою стала одночасна презентація в Україні одразу двох лідерів бренду. Більш того в обох випадках — це перехід на нове покоління. Для Toyota це взагалі виключно рідка річ.

1111

Так попередня Camry XV70 проіснувала 7 років з 2017 року, то Toyota LC Prado J150 затрималась в незмінному стані з 2009 року, переживши тільки декілька фейсліфтів. Бренд, який не любить глобальних перетворень тепер нас дивує: детальна зміна зовнішності моделей, концептуальності та позиціювання.

Toyota Land Cruiser Prado 2024

Суперечки стосовно першої появи в модельній лінійці версії Prado і досі тривають. В Toyota кажуть це почалось з третього покоління LC у 2004 році, інші вважають раніше. В будь-якому випадку саме йому належить бути представленим на всіх ринках одночасно, адже багато де, враховуючи ЄС, він продається під ім’ям Land Cruiser — там просто не існує моделі LC300. Ну і нехай, ми ж можемо насолоджуватись обома.

111111

Так свіжий J250 змінився починаючи з коріння. Схоже до створення цього покоління поставились дуже серйозно, почавши з основ. І прообразом для дизайну стала не тільки практичність, якою повинен хизуватись позашляховик, а й історичне коріння — це LC60 (1980-х років), а деякі елементи, як колісні арки взяли від FJ40. Цікаво те, що основні кузовні деталі зробили легко замінними.

Побудовано нове покоління Toyota LC Prado на платформі трьохсотки GA-F – найбільшої в модельній лінійці. Тож і базу він має близьку за розміром у 2850 мм, що на 60 мм більшу ніж у попередника (2790 мм). Загальна довжина в порівнянні з J150 збільшилась на 85 мм (до 4925 мм), ширина зросла на 95 мм (до 1980 мм), а висота зменшилась на 25 мм (до 1870 мм). Тепер позаду не розпашні двері, а підйомні, але зі склом, що відкривається окремо.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 12

Загальна рама залишається потужною та полегшеною, а жорсткість на кручення збільшилася на 50%. Разом з кузовом цей показник збільшився на 30%. Це може не значні показники для звичайної їзди, але вкрай важливі для безпеки та під час руху бездоріжжям.

Підвіска втратила пневму, на замість якої прийшла сучасна конфігурація, яка полегшує вагу самого позашляховика не впливаючи на його комфорт. Так попереду тут, як завжди, незалежна підвіска з подвійними важелями та нерозрізний міст — позаду зі збільшеним вертикальним ходом колес.

Toyota LC Prado 2024 оснащено пасивними амортизаторами, на відміну від Lexus GX з сучасною системою KDSS. Для просунутого Prado пропонують стабілізатор поперекової стійкості, що розмикається (SDM). Коштом чого артикуляція коліс збільшується на 20 мм. Здебільшого це стане в пригоді тільки на бездоріжжі, а регулювати стабілізатори можна безпосередньо в салоні окремою кнопкою.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 13

Як і завжди Toyota Prado пропонує кліренс у 215 мм та практичні кути в’їзду/з’їзду 31 та 22 градуси. Позашляховик здатен долати брод глибиною до 800 мм та тягнути за собою вагу 3,5 тони (дизельна версія) або 2,5 тони (бензинова).

Виїзд на бездоріжжі під час короткого тест-драйву однозначно довів збереження фірмової трансмісії Multi-Terrain Select, а також «крабового круїзу» Crawl Control, який дозволяє рухатись бездоріжжям на маленьких швидкостях. Кнопками легко блокується міжосевий диференціал, а також і міжколісний за потребою. Multi-Terrain Select отримав режим Auto та тепер працює навіть з пониженою передачею в режимах Mud, Sand, Rock і Auto. На більш високих буде доступна ще Dirt та Deep Snow.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 14

Камери дозволяють бачити що відбувається під колесами позашляховика. Розширена система панорамного огляду (PVM) дозволяє перемикатись між режимами та налаштувати декілька ракурсів одночасно для легшого орієнтування. Працює вона на швидкості до 12 км/год.

Найглобальніша зміна в тому, що ми нарешті попрощались з гідропідсилювачем керма. На заміну прийшов електричний підсилювач з легкою поведінкою. Добре, що відчувати дорогу дозволяє і досить непогано передає інформацію навіть під час руху бездоріжжям. Хоча особисто мені трохи не вистачало зусилля на високих швидкостях. Добре, що тепер вдалось інтегрувати утримання в смузі руху на додаток до повного комплекту Toyota Safety Sense.
Підсилення зазнали і гальма, які тепер електричні та нарешті відмінно справляються з вагою автівки. На що раніше неодноразово були нарікання.

Ну і прощаємось з чотирьохлітровим бензиновим двигуном, його замінив бензиновий двигун на 2,4 літра (T24A-FTS) з такою ж самою потужністю у 282 к.с. та більшим крутним моментом в 430 Нм в порівнянні з 387 Нм у попередника. Чотири циліндри з безпосереднім впорскуванням та турбонагнітач непогано розганяють цю махіну. Восьмиступенева автоматична коробка відмінно налаштована на позашляхову їзду, але на швидкості повільно реагує на негайну потребу збільшити потужність. І да, крутити двигун доведеться досить сильно, щоб отримати всю міць, адже пік досягається лише на 6 тисячах.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 15

Залишився дизельний 2,8-літровий двигун (1GD-FTV) потужністю 204 к.с. та крутним моментом в 500 Нм, який доступний куди швидше ніж в бензиновому і крутить на більш низьких обертах від 1600. Знайомий двигун багатьом власникам “прадіка” і вже довів свою надійність, хоч і не значно виражену потужність. В його перевагах адекватна витрата палива та довге життя навіть після 500 тисяч пробігу.

Про комфорт під час їзди варто говорити після довгого тест-драйву. Перші миті спілкування з бензиновою версією залишили приємні враження. Якщо вам думається, що він не їде, то варто спробувати самим відчути. Цей двигун здатен і на розгони, і на подолання бездоріжжя. Подивимось, як себе покаже далі.

11111111111

Нам пропонують лише п’ятимісні версії Toyota Land Cruiser Prado з великим багажним простором. І в салоні місця менше не стало. Скоріше залишилось на тому ж рівні, однак простору на перший погляд здається більше. Напевно, це через завужені передні та задні стійки, які дозволяють розширити оглядовість та збільшити площу скління.

Залежно від комплектації буде 7 або 12 дюймова цифрова приладова панель та центральний монітор на 9 або 12,3 дюйма. Максимальні будуть доступні від другого рівня комплектацій Prestige, як і LED матричні фари та салон з синтетичної шкіри. Натуральна з’явиться лише на третьому рівні комплектації — Premium, як і 20-дюймові колісні диски.

Цікаво, але тут Toyota з Lexus також розвели по різних кутах. В Prado все дуже просто — грубий на вигляд пластик, лаконічний вигляд самої панелі мультимедіа. Звичайно розсип кнопок та клавіш оцінять любителі олдскулу. Все можна увімкнути та вимкнути фізичними перемикачами. І, звісно, зберегли звичайний важіль перемикання передач.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 27

Підлокітник став ширше та під ним заховано холодильник, двері максимально полегшили і там досить скромні кишені, ну і звичайні ручки. Ніяких дивних дизайнерських витівок тут не зустрінеш. Бездротове підключення смартфонів буде доступне зі старту, як і більшість функцій. Лише оптика буде зазнавати відмінностей залежно від комплектації.
Вартість змінюється від $57 643 (2 397 950 гривень) до $70 319 (2 925 300 гривень).

Toyota Camry 2024

Здається, що в Toyota міцно вхопились за допрацювання дизайну і тепер детальні зміни торкнулись і флагманскього седану. Нам представили дев’яте покоління «коронованої» (XV80). Не дивлячись на те, що платформа залишилась незмінною GA-K, все ж таки в седані дуже багато нового.

111111

Toyota Camry виросла в довжині на 35 мм (4 920 мм) при такій самій колісній базі у 2 825 мм. Зросли звіси: передній на 20 мм (995 мм), задній на 15 мм (1100 мм). Жодних прибавок у висоті чи ширині не відбулось.

Змінили візуальний вигляд коштом нового капоту, який тепер закриває двірники та опускається над решіткою радіатора. Тут свіжі бампери, оптика. В задній частині теж все передбачувано і приведено до єдиного стилю. В профіль інакшим став проєм задньої двері внаслідок вузькішої задньої стійки. Загалом весь силует виглядає більш витончено та справді динамічно.

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 34

Нам пропонують вісім кольорів з яких два будуть зовсім новими: синій та бронзовий (Ocean Gem и Heavy Metal). Залежно від комплектації будуть змінюватись і диски від 17 до 19 радіусів.

В салоні ще більш кардинальні зміни. Одразу здається, що місця стало більше. Передню панель підняли вище, а загальна архітектура має Т-подібний силует. Перед переднім пасажиром нова декоративна вставка в стилі струн гітари, як стверджує виробник. Наскільки це все зручно та практично буде видно тільки після тест-драйву. Бо на презентації випробувати нову Camry не дали. Знайомимось поверхово.

111

Нова мультимедійна система вже інтегрована в єдину комбінацію з консоллю і буде мати два розміри на 8 та 12,3 дюйма. Приладова панель тільки віртуальна теж у двох розмірах: 7 та 12 дюймів, є і проєкційний екран на 10 дюймів.

Поліпшили якість матеріалів, які використовуються для оббивки та наповнення самих крісел. Залежно від комплектації є інтегровані підігріви та вентиляція, а також три кольори: чорний, бежевий та коричневий. Натуральна шкіра буде доступна з третього рівня комплектації Prestige. А ось бездротова зарядка та бездротове підключення смартфона є вже в базовій комплектації. Як і система активної безпеки Toyota Safety Sense. Правда, розширені функції будуть лише в максимальній (слідкування за станом водія та допомога при виїзді на перехрестя).

Перший погляд на нове покоління Toyota Camry та Toyota Land Cruiser Prado - Фото 38

Доопрацювання торкнулись і гібридної системи. Як ми знаємо, вона заснована на чотирициліндровому 2,5-літровому двигуні в парі з фірмовою системою THS п’ятого покоління з електромеханічним варіатором. Тепер гібридна система збільшила загальну потужність (+6%) до 231 к.с. коштом збільшеної потужності електродвигуна, нового блока керування та ємності батареї, яка тепер літій-іонна. Більш гострішим став відгук на акселератор та легке контролювання прискоренням на швидкості.

В пропозиції буде чотири комплектації: Comfort, Elegance, Prestige, Premium. Серед двигунів нам запропонують бензиновий 2,5-літровий двигун та гібрид. Вартість стартує з відмітки 1 437 140 гривень та за максимальну версію просять 1 959 195 гривень.

Джерело матеріала
loader
loader